varg veum Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 heii jenter... Hvordan går det? skjer det noe som helst? her er det en kynner i ny og ne...thats it... har vært innstil på 7.7-07 hele tiden, men no begynner det å spøke også..
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hei og hopp. Ble strippet for andre gang hos jordmor i går....men skjer ikke noe annet enn litt ting og tang i buksa. Skal på sykehuset om en og en halv time til undersøkelse og er veldig spent på det. Jeg satser på 07.07.07 jeg og... men har vel ikke så flaks
varg veum Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 spennende da.... får holde meg oppdatert om hvordan det går...kansje de setter deg igang også kommer hun 07.07.07 ..hihi Strippet ja.. jeg spurte min jordmor om hun i det minste kunne sjekke om jeg va moden... men neida.... "HUN KOMMER NÅR HUN KOMMER" va svaret jeg fikk da... hvilken lykke..
CAT77 Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Hei! Er akkurat tilbake fra jordmor nå og endelig 3 dager på overtid har hodet festet seg...! Men ellers ingen tegn til at hun har tenkt til å komme snart. Har ikke hatt en eneste kynner, magevondt eller noe...! Har innstilt meg på at jeg sikkert kommer til å gå 2 uker over og formen er bra....! Så jeg koser meg egentlig hjemme og prøver å ikke tenke på at jeg er på overtid....!
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Første overtidstime i går. Fikk modningsakupunktur. Ny time i morgen. Da blir det enten stripping eller igangsettelse. Jeg vil bli satt igang!!!!
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Da er jeg tilbake fra sykehuset. Masse blanda følelser her nå.... I går sier JM at fostervannet er bra, og at babyen mest sannsynlig kommer før mandag.... Og nå... så får vi verdens tregeste lege som sitter og å tar UL og sier INGENTING. Så kommer det etter at han er ferdig at her var det lite fostervann og at jeg ikke var moden.... Får ikke noe svar på CTG..... Skal på ny undersøkelse i morgen....... men de hadde vel ikke sendt meg hjem hvis de fryktet noe... håper jeg...'
varg veum Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 det høres jo bra fjernt ut...men som du sier de hadde nok ikke sendt deg hjem vis de frykta noe som helst.. -men bra du ska oppigjen i morra:)
september troll på vei;) Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 overtid med en dag her;) dør ikke enda av kjedsomhet. Jeg Tenker dere som er over uka og to ikke har det like lett;) Spennende tider dette. Det værste er ikke å gå gravid, men å ikke vite hva som venter en de neste ukene... huff;) Lykke til alle!
filijokus *fødeklar* Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er fremdeles her. Var hos jordmor i går 7 dager over og det ble bestilt overtidstime 12.juli med CTG og legesjekk. Håper kroppen ordner opp selv før den tid. Min største frykt er at jeg ikke modnes og at babyen vokser seg og blir gigantisk og at det blir hasteKS til slutt. Jeg vil jo så gjerne ha en vanlig,naturlig fødsel...og gjerne nå!!!! Men jordmor sa at baby fremdeles har det helt fint der inne. Det er godt det er flere av oss her!!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er med i "overtidsklubben" jeg nå. Jeg hadde termin 1. juli. Jeg er nå 5 dager over terminen. Det er tredje gangen jeg er gravid, og begge gangene før har jeg henholdsvis gått 12 og 16 dager over tiden, så nå er jeg der igjen. Men akuratt nå føler jeg det er OK om det tar noen dager før jeg føder fordi nå har sønnen min vannkopper, og det ville vært fint om han ble helt frisk av vannkoppene før jeg fødte. Jeg var på kontroll i går, og da tok jeg sparkeprøve. Den var helt fin i følge jordmora. Jeg har fått time til overtidsvurdering fredag 13. Fy, det betyr vel ulykke. Jeg vil ikke føde fredag 13. Da går vel noe galt. Hjelp. Jeg har masse kynnere om dagen, nå i kveld også får jeg kynnere når jeg er oppe og går. Så det kan nok skje når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå