Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 hvilke frukter synes dere er best ? er jeg nødt og koke frukten først ?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hvor gammel er babyen? Det er bestå koke den først, synes jeg da! Her går det mye i mango!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Man kan f.eks koke skrellede epler og pærer og tørkede aprikoser og så mose de sammen med stavmikser etterpå. Raspede eple rkan man også gi etterhvert. Eller bare most banan. Tror om du trenger å koke avhenger av babyens alder. Om jeg var deg ville jeg prøvd meg fram med ulike frukt og sett hva ditt barn likte:)
Bølle&Frøet Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Denne er uten tvil vår favoritt!! 1 pose tørkede aprikoser 2 pærer 2 epler Kok opp aprikosene i lite vann (akkurat så det dekker) til de er møre. Del opp epler og pærer i biter, ha disse i og fyll på med mer kaldt vann til det dekker akkurat over. Kok videre til frukten er mør. Hell av kraften, mos frukten med stavmikser og spe i med kraften til ønsket konsistens. Kraften kan helles på flaske og brukes som juice eller saft.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Dette var jo en super oppskrift Hvor lenge holder pure-en / saften seg i kj. skap??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå