mammamammamammamor Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 må eg ta av slangen ? hvordan gjør eg det?
brumlemor Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hei, ta slangen ut - åpner forsiktig dekket med skrujern(f.eks) tar slangen ut. Legg slangen i vann for å se kor det er hull, når du har funnet det tørker du området godt og limer på lappen. Ha luft i slangen når du legger den ivann, da vil du se hvor hullet er. Lykke til, er ikke vanskelig, for tilog med jeg har fått det til og jeg er langt fra noen "handyman".
brumlemor Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 evt. leverer du dekket inn til ein sykkelbutikk, sportsbutikk. Dei kan sikkert hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå