mammamammamammamor Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 må en ta å løsne slangen? hvordan gjør en det?
prøvekluten+3små Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 hihi,dra på vognbutikken;O) forstår meg null på slikt jeg ja,så ender alltid opp der eller på sportsbutikk,både når det gjelder luft i hjulet og andre spørsmål;o)
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Funker på samme måte som å lappe sykkeldekket. Ta ut slangen, (du må "bende" av den ytterste gummiringen på en side for å få den ut.) Du må også løsne ventilen på yttersiden for å få dratt den ut. Om du ikke vet hvor hullet er fester du på ventilen igjen og blåser inn luft før du legger den i vann. Det bobler der hvor hullet er. Trøk godt rundt hullet. bruk lappesaker for sykkeldekk. Følg bruksanv. mht. til rubbing og liming. Monter alt tilbake. FINITO! ;o) -eller du kan ta med deg det ødelagte dekket og få noen andre til å gjøre det;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå