Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Er helt utrolig hva folk blir sint for. Man har ingen som helst rett til å bli sint fordi noen ikke liker navnet Amander Jensenius for eksempel. Det er ikke alle som har den smaken. Klart man kan bli litt sår men man har ingen rett til å bli sint slik folk inne på bim/dib blir. Kanskje dere kan fatte&forstå at dere ikke rår over andre mennesker meninger snart? Og seriøst, hvorfor kaller dere opp barna deres etter hva folkher inne sier? Ser det for meg "Mamma, hvordan fikk jeg navnet mitt?" "ÅH du er resultatet av e 84svars tråd på dinbaby.com" boo fucking yay.
ragna Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 nja, enig i at man ikke rår over andres meninger, men det er lov å bruke folkeskikk? jeg kommenterer ikke navnevalget om navnet ikke faller i smak. (da etter at navnet er fastsatt selvsagt) men det er lov å bruke hodet om noen spør hva du syns om det påtenkte navnet også, ikke buse ut med "det er det støggeste, mest kvalmende navnet jeg har hørt". er lov å gi en påminnelse til seg selv om at det faktisk sitter en person bak nicket også......
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Ja, of course, men jeg ser navnetråder, "hva syns du om navnet Ruebella" Og da sier noen "Det er stygt" og da buser plutselig et par stykker ut "det er ikke stygt, jeg har kalt min datter det" Det kunn jo INGEN vite, det ble jo faktisk spurt om hva man syntes om navnet, da bør man jo tåle det?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Poden? At noen bruker det ordet om unger er for meg uforståelig, det høres helt grusomt ut!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Ja, helt enig, men det faller i samme klasse som Amander Jensenius. Tuppa og forøvrig. Og jeg er så drittlei snupper, snuller, prinser og prinsesser at jeg blir helt matt.
ragna Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 er man virkelig nødt å si at det er stygt, sånn rett ut da? er mange måter og si en ting på. om noen hadde spurt meg om mine synspunkter på navnet Ruebella, som ikke faller i smak her....hadde jeg rett og slett svart det; "faller desverre ikke i smak! !" hoff hoff, gravide hormonbomber....
ragna Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 jøss, for første gang i mitt liv må jeg signere N.N......blir kvalm av det snulle-dulle-lulle-sulle opplegget ja....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Det aller verste er de som bruker f.eks ordet snuppe i hver setning om barnet, istedet for hun. Og nå sikter jeg ikke til noen spesielle, men jeg blir sliten av å lese t meterlangt innlegg hvor det står "snulla gjorde det, men da var også snulla gammel nok til det, nå har snulla gått vekk i fra dette og begynt å gjøre det på gamlemåten" eller "snuppa er i barnehage annenhver dag, dette fungerer fint for snuppa og for meg og snuppa får mange venner" PHEW sier jeg bare snupps-snull meg rundt og dillldall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå