Gå til innhold

Tidlig kanskje.. Men hva har dere til middag i dag da, jenter? (u/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kyllingwok igjen.. hihi.. er favoritten her i huset for tiden:)

Skrevet

stekt kyllingfillet, ris og bearnaisesaus... mmmmmmmmmm

Skrevet

Hehe, du er ivrig på woken, Duracell! ;-)

Hmm, nei det blir det ikke her, takler ikke stekte grønnsaken for tiden! *knis* Ååååå, er det ikke herlig å være gravid? Var inne på matprat.no, og gjett hva det var et STORT bilde av på forsiden? Joda, det fine fatet med masse deilig spekemat, jordbær og melon.... Mmmmmm, det hadde vært nydelig godt!! Med eggerøre og potetsalat!! :-) Greit nok at jeg kan spise et par skiver strandaskinke til grøt, men ikke noe mer, blir liksom å friste skjebnen litt føler jeg! ;-)

Skrevet

Skal til "svigerfarmor" på middag idag..

Tror vi får komle :o)

Skrevet

Tja, kanskje kylling og ris...? *tenke,tenke*

Skrevet

Å komle... Det er vel ca det samme som det vi kaller klubb og duppe?? Å, det hadde vært godt..!! Men det kan jeg jo ikke å lage!! Hehe, dette ble vanskelig!! Fikk lyst på det, eller fårikål... ;-)

Skrevet

kyllingwok tror jeg.

Skrevet

Pizzapai fra Peppes. :0) Feirer at mannen er ferdig på jobben! :0)

Skrevet

Åååå, pizza fra peppes... Eller dolly!! Hmm, dette er problemet med å bo på landet!! Hehe, ingen mcdonalds, burgerking, peppes eller noen ting her!! Vi har shell da, og de steker burger.. Hehe, men blir ikke helt det samme!! ;-)

Skrevet

her blir det grilling - nydelig vær her i finnmark =) Da blir det grillribbe, røkte sommerkoteletter og stekte poteter som jeg varmer i folie på grillen, med salat og tilbehør til. Og så må det vel nesten bli en pølse el to =P og så driver jeg og baker boller nå, så da blir vel det dessert

Skrevet

litakine: Så flink du er da!! :-) Hmm, kanskje vi skal grille? Men det er jo såååå varmt... Hehe, da må jeg i alle fall vente til gubben er hjemme så han får ta seg av grillinga! ;-) Bor i Nord-Trøndelag og det er flott vær her også! :-)

Skrevet

Vi skal ha fredags taco vi.. Pleier å lage det på fredager, da koser vi oss ekstra og lillemor på snart 3 synes det er veldig stas:-)

Skrevet

Mannen min lager hjemmelaget pizza :-D

Skrevet

Rester etter onsdag...min favoritt: Klumpelapskaus!!! Verdens enkleste og beste lapskaus..Poteter, gulrøtter og kålrot skjæres i terninger og kokes til de nesten er purè... i tillegg legger man små klumper rå kjøttdeig ned i gryten slik at denne kokes sammen m grønnsakene...smakes til m pepper og salt og gjerne en buljongterning eller to (klar kjøttsuppe f.eks) Staukes på slutten...NAM NAM NAM!!! Når vi har dette spiser jeg til jeg triller ut av kjøkkenet!! :)

Skrevet

Nudler og vårruller er fast fredagskost her i huset. Kjempegodt med sterk salsa og salat til:)

Skrevet

i dag har vi hatt noe så spennende som makaroni og pølse i brun saus:)

Skrevet

Skal til svigerinna mi på middag i kveld. Svigermor skal lage middag til oss alle der.

Men jeg er jo så sulten vet dere, så jeg måtte spise litt nå først..

Noe veldig enkelt og godt:

Tar en boks med hakkede tomater, heller dette i en kjele, krydre med nykvernet pepper, basilikum og litt salt, (etter smak), rører i litt kyllingbuljong, ca en 1/2, men smak dere frem. Så heller jeg i en halv pose med lapskausblanding, og lar dette koke sammen i ca 5 min.

Kan evnt. bytte ut noe av grønnsakene med pølser.

Serveres med brød/rundstykker. (hvitløksbaguetter som man steker litt i ovnen selv smaker ekstra godt)

Kjempe enkelt, raskt, sundt og godt. :)

Skrevet

idag har det bare blitt noe så lettvint som tomatsuppe og pannekaker:)

orker ikke lage noe mer:)

men får vel klemme til med en hjemmelaget pizza imorgen:)

qeen_of_the_road: snapper opp den oppskriften jeg:)

for det hørtes godt ut:)

Skrevet

Det blir som vanlig taco......men har en følelse av at jeg begynner å bli lei det. Hadde det sånn i forrige svangerskap også. Bare tanken på det gjorde meg uggen. Så vi får se hvor lenge jeg holder ut denne gangen. Gubben er takknemlig for hver fredag jeg vil ha taco ;o) hehe.

Skrevet

I dag har vi feiret god været i Oslo , og grillet kylling og hvitløkspølser! Potetbåter , grillet mais, salat , tzatsiki som tilbehør ;-)

Skrevet

vi skal ha løvstek m pomefrits og bernese saus og salat. nam nam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...