Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=7118
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 *tørke en tåre* Finnes det noe så nydelig som en nyfødt baby?? *sukk*
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Ja, det er nydelig... Kan ikke vente!! :-) Men synes det er så fælt å se når de ligger på vekta, gråter og kaver etter noe å holde i!! De ser så redde og utrygge ut da!!
prøvekluten+3små Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 nååå...for en nydelig liten baby.. slo meg her nå at jaggu ikke lenge til vi har en sånn!blei nesten litt skremt av tanken her!..og at jeg blir nødt å føde igjen..guud..så slitsomt..hehhe..men verdt det tilslutt da;o)
*Vi blir 5* Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Gur for en fin film...måtte gråte litt jeg=) Rasla skikkelig i eggstokkene etter den må jeg si..hihi...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Åååhh så søøt. Om jeg kan være i så godt humør under fødselen blir det bra! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå