Gå til innhold

Noen som skal føde/KS på Haukeland sykehus rundt den 13.August????


~Simelisa & Marina~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 15.august, og skal føde på Haukeland når gullet vil ut...

Vet jo ikke akkurat dato,men håper det blir rundt den dato...

Skal du har planlagt KS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja etter mye om og men så fikk jeg omsider innvilget planlagt keisersnitt av en lege som så meg, hørte meg og forstod meg... er så lykkelig... jeg er den ene dama i dagbladet som fikk drittbehandlig på KK... vet ikke om du har lest det? men noe ligger på ks-debatten under: fortjener jeg dette og Grøss & gru...

 

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 15 august men håper det blir som sist og lille trulte kommer før den tid :) Da blir det storken for min del denne gang og håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra da... da er jeg ikke alene da... kanskje vi møtes og kan få kontakt Janniz m Prinsesse i magen=) ?????

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dytter denne litt opp igjen jeg... håper på å kanskje kan komme i kontakt med noen i samme situasjon som meg selv osv...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Eg har termin 12. august og skal føda nr. 2 på Haukeland ;)

 

ja, kanskje me møtest der..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Eg har termin 10. august. Men trur heller guten min kjem ut etter det. Håper på Storken om alt går normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen...

 

Jeg dytter denne tråden litt opp igjen jeg og håper på respons... Vi skal prøve å få til ett treff på Opuscafèn på bystasjonen imorgen kl.18. Kan dere ikke prøve å hive dere med da, så kan vi treffes??? vært koslig å bli kjent med noen som skal i samme ilden som meg litt i forkant...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg må dytte denne opp igjen jeg, håper på å komme i kontakt med andre som har hatt eller skal ha ks på Haukeland i samme tidsrommet som meg selv... Jeg skal ha ks 13.august, noen som vil bli kjent????

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke ka ks, men har termin 14.august.

Satser på vetlo kommer til termin, men tror egentli eg komme te å gå et par dager over.. Men man vet jo aldri.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...