Gå til innhold

Da er jeg faktisk blitt gravid.. 1 pp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig var det 1 uke siden sist jeg tok test, og fikk negativt.. mensen var enda ikke komt, så jeg ville ta test i dag, siden jeg skal på ferie i dag til onsdag.. Og søren meg kom det ikke et lysende + imot meg på 10 sek og den er der enda etter 3 timer!! Eg skalv av glede og løp og hentet kamera (måtte jo foreevige denne testen) og hentet t-skjorten jeg hadde bestillt på nettet der det står ”snart pappa” på.. dette var det første min sambo såg da han åpnet øynene.. ble selvsagt kjempeglad!! Så nå er jeg faktisk gravid, og ganske sikkert er jeg, for var et veldig klart kryss!=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Gratulerer Gratulerer!!!!!!!!

Det må være en utrolig herlig følelse!!

Skulle ønske jeg også var i prøvefasen snart!

Kos deg masse fremover, blir nok en herlig tid :D

Skrevet

takk!!=) da håper jeg alt går bra i hvert fall!! er sprekkferdig av glede! men har bare fortalt noen av mine nærmeste som vet vi prøvde.. =)

Skrevet

Gratulerer så mye. Kjempe gøy. Hvor har du kjøpt den t-skjorten forresten??? :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!=)

Skrevet

Ja gratulerer så mye :0). Hvilke dager testet du på i forhold til IKM...

Skrevet

takk=)=) t-skjorten kjøpte jeg på www.nine.no.. jeg kjøpte også en t-skjorte til meg der det står: i have the golden ticket og pil ned til magen.. kjøpte den guttet-skjorten i M, den er litt stor i str.. men kjempefin!=)

eg skulle hatt TR den 24/25 juni.. men fikk altså ikke postitv test før idag.. tok jo test for en uke siden, men er mulig jeg tok den feil.. vet ikke.. er bare kjempeglad i dag!:D

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:)

så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den voksende magen og den lille spiren:)

god sommer:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...