Honningmelon Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Ja, jeg vet det er horribelt å spørre om dette nå, men jeg lurer så fælt :-) Bruker dere lue med knyting fortsatt, eller uten knyting? Sitter lua på om dere ikke bruker knyting? Litt dumt hvis den sklir opp så den ikke sitter over øra.
A4 Husmor.... Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Uten knytting. Han er litt opptatt av å ha spiderman osv.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Vi brukte ullvang lue på min 3åring, slik tykk med knyting, synes knyting blir best når det er veldig kaldt. Spidermann luene er som regel for tynne synes jeg, når det er aller kaldest, så det for han ikke bruke når den tid kommer.
bambi på isen Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Alle mine 3 har troll sine headover luer, de er vindtette og vanntette. Er det veldig mye vind ute, bruker de luer med kaninpels oppå, disse skjermer ansiktet for vinden. Ellers bruker de spiderman luer over. Nå når det er "sommer" her nord (ca. 6 pluss grader), bruker de vanlige luer uten knytting. Ungene er forøvrig snart 6, 3,5 og 1,5 år Men det kan være lurt å kjøpe vinter luer nå, de er ofte på salg nå om sommeren. Før vi flyttet ifjor, kjøpte jeg kivat headover til lille snuppa til halv pris
rufs Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 helly hansen og troll hjelmer utenom hjelmene bruker vi luer uten knyting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå