Gå til innhold

symptomer?


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

hvilke symptomer har dere?? jeg er 4+2 i dag, men føler jeg egentlig ikke kjenner så mye lengre. hadde mye menssmerter i begynnelsen ,men de har forsvunnet litt. kjenner godt korsryggen min, og puppene mine selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 6+1. Hadde menssmerter, men de forsvant forrige uke. Var svimmel, men varte bare noen dager. Nå har jeg ømme pupper og er sååååå trøtt, men kan ikke klage i det hele tatt. Håper jeg slipper unna kvalmen. Har ikke fått den til nå iallefall. Lykke til videre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+4, kjenner ikke den mens-murringen lenger som var forrige uke. Er trøtt, og tørst! og litt tung i hodet, til tross for all vesken jeg får i meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 4 uker på vei og har hatt symptomer ca en uke..svimmel, kvalm, hjertebank, vondt i brystene osv..så det kan se ut som det blir noen harde første måneder...hehe...men så lenge spira har det bra har mammen det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt 6+1 (i følge legen) / 6+4 uker på vei..

 

det jeg har av symptomer er:

* Vondt magen (sånn der nede, På en god måte) + ryggen

* Kvalme

* Såre Knopper

* Kvalme

* Ømme Pupper

* Kvaaalme

* Sulten

* og ja KVALMEEEEEEEE.....

 

UFF... trodde jeg slapp unna denne gangen og...Sist var det ikke så ille men det er det denne gangen...=o(

 

Men får se det positive i det da...Det er noe i magen min=o) (tror jeg) hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+4 og ingen symptomer ennå. Hadde ikke så mange forrige gang heller, men kommer nok til å merke litt kvalme og ømme pupper om ikke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 og mensmurringene kjenner jeg hver dag, ellers noe fyldigere pupper og ømme knopper. Ellers hadde jeg min første dag på jobb idag etter ferien og jeg ble veldig fort sliten i ryggen.

hehe, må ikke glemme den oppblåste magen da :-) Nå skjønner jeg hva de mente med "litt ekstra mye luft i magen" !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel 4ker ++ i dag. Har symptomer som...

Ømme bryster/Fastere

Treg mage

Merker stikking/prikking i Livmor

Tyngdefølelse...

Tungpusten...ved fysisk aktivitet....tåler mindre enn før eg blei gravid...var sånn sist gang og.

Svulten

Kjenner det på buksene allerede....går de ann? he,he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikker på hvor kangt på vei jeg er men er vel ca 4 uker tenker jeg. har kunn ømmebryster. var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid.

 

jeg kjente det faktisk på buksene veldig tidlig sist. men jeg var vist veldig hoven helt nede likosm. så jeg brukte vel mamma bukser fr jeg var 3 mnd på vei sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er 4+5. Jeg merker ikke så mye mer en nokså såre og ømme bryster. har liten matlyst, men det hadde jeg med de andre 2 også de første månedene. har vært litt kvalmen de siste ettermiddagene, men ikke på morningen. Men har enda ferie og slapper av, så kan jo være jeg merker mer når jeg starter opp på jobb igjen om 2 uker. Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...