GĂ„ til innhold

Hvordan mener dere at helgene skal brukes??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener dere at helgene er familietid, at man da er sammen hele familien og koser seg og finner pÄ ting sammen? Eller er det sÄnn at da treffer dere vennene deres, og ikke gjÞr noe familie-greier sammen? Jeg har sÄ lyst til at helgen skal vÊre familiekos jeg! Men sambo er alltid Ä mekker bil, eller hos kompiser. SÄ jeg og smÄen er som regel alene enten det er helg, eller hverdag.. Synest selvsagt han skal fÄ treffe vennene sine altsÄ, men blir litt lei av at vi aldri "har tid" til Ä finne pÄ noe sammen som familie! I ukedagene blir det jo ikke tid, for da er sambo ferdig pÄ jobb 4-hal5, sÄ er det middag, og smÄen legges kl 19...sÄ ikke mye tid der.. Derfor synest jeg helgene pÄ en mÄte er litt hellig jeg da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lÞrdagen er en jobbe dag fÞr oss, om ikke jeg jobber sÄ jobber samboern,

SÞndagen gjÞr vi antingen noe sammens alle 4 eller sÄ tar samboern med seg noen av barne om han ska i vei til noen kompis eller sÄ...

jeg liker best att vare aleine pÄ sÞndagen Ä bare slappe av og ladde batterierne pÄ nytt igen....

Skrevet

Helgene skal generelt sett brukes til familie og sÄ klart man kan besÞke venner ogsÄ av og til, men det skal vÊre unntaket snarere enn regelen. Hadde blitt veldig lei meg om min mann prioriterte venner foran ungene og meg hver helg ja...

Skrevet

Enig med deg, helgene skal brukes pÄ familien. Samboeren kommer hjem halv 5-5 pÄ hverdager (hvis han ikke jobber overtid), og sjarmÞren legger seg halv 7. Noe som vil si at han ikke ser pappaen sin sÄ mye. I tillegg jobber han (frivillig) hver eneste lÞrdag, og det synes jeg er sÄ unÞdvendig! Kun sÞndagene vi har til Ä gjÞre noe...men da er selvfÞlgelig samboeren trÞtt og sliten etter Ä ha arbeidet sÄ mye. *sukk*

Skrevet

Jeg mener at vi skal kose oss sammen,men vi kan ogsÄ ta en tur ut til venner i blandt,sammen eller hver for seg...

Skrevet

Her er helgene familietid. Vi koser oss sammen vi fire bÄde pÄ lÞrdag og sÞndag (hender vi besÞker besteforeldre pÄ sÞndag sÄnn av og til). SÄ vi treffer sjelden venner og gjÞr andre ting pÄ helg. Men, det er jo lov da, pm man skulle fÄ lyst til det :-)

Er bare det at samboern jobber sÄ mye i uka, at vi syns det er viktig Ä vÊre mye sammen nÄr vi har mulighet.

Skrevet

Helgen er familietid !!!

Venner, trening ol gjoeres paa skift etter at barna er lagte. Her er vi begge enige om det, men alt med unntak selvfoelgelig.

Vi treffer gjerne venner i helgene ogsaa, man da gjoer vi det sammen !

Skrevet

Jeg tror mannen min gleder seg til helgen, og det Ä vÊre sammen med familien. Noen ganger finne han pÄ noe sammen med barna alene slik at jeg fÄr fri, eller sÄ er vi alle sammen. Jeg er alene med barna i ukedagene, og det at vi ikke skulle vÊre sammen i helgene er helt uakseptabelt. SelvfÞlgelig fÄr han treffe venner og dyrke sine interesser ogsÄ, men ikke hver helg. Jeg er flink til Ä legge planer da og lokke han med. Shopping er ikke hans sterke side,men vi besÞker familie, bondegÄrder, mater ender, gÄr turer, besÞker svÞmmehallen eller noe sÄnt hver eneste helg.

Skrevet

Ideelt sett sÄ skal helgene brukes til familien og besÞk, aktiviteter osv. Men hverdagene er hektiske og alt rekker man ikke da, sÄ det blir en del husarbeid, handling, oppussing osv. i helgene. Men ca. annahver helg drar vi pÄ hytta og bare slapper av og koser oss!

Gjest irismor
Skrevet

Vi bruker helgen pÄ familietid, da reiser vi pÄ hytta og koser oss sammen. Men noen helger skal samboeren pÄ skytestevner sÄ da blir det mere meg og snuppa tid. Men nÄr det skjer sÄ prÞver Ä enten vÊre med eller finne pÄ noe pÄ kvelden.

Skrevet

For oss en helgene hellige!Da bruker vi masse tid til familie og koser oss.Helgene er generelt ungene sine og at de blir prioritert ekstra og etter deres Ăžnsker.Og av og til voksenhelger der vi skal ut ,som er en skjeldenhet.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...