Gå til innhold

Hvordan mener dere at helgene skal brukes??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener dere at helgene er familietid, at man da er sammen hele familien og koser seg og finner på ting sammen? Eller er det sånn at da treffer dere vennene deres, og ikke gjør noe familie-greier sammen? Jeg har så lyst til at helgen skal være familiekos jeg! Men sambo er alltid å mekker bil, eller hos kompiser. Så jeg og småen er som regel alene enten det er helg, eller hverdag.. Synest selvsagt han skal få treffe vennene sine altså, men blir litt lei av at vi aldri "har tid" til å finne på noe sammen som familie! I ukedagene blir det jo ikke tid, for da er sambo ferdig på jobb 4-hal5, så er det middag, og småen legges kl 19...så ikke mye tid der.. Derfor synest jeg helgene på en måte er litt hellig jeg da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lørdagen er en jobbe dag før oss, om ikke jeg jobber så jobber samboern,

Søndagen gjør vi antingen noe sammens alle 4 eller så tar samboern med seg noen av barne om han ska i vei til noen kompis eller så...

jeg liker best att vare aleine på søndagen å bare slappe av og ladde batterierne på nytt igen....

Skrevet

Helgene skal generelt sett brukes til familie og så klart man kan besøke venner også av og til, men det skal være unntaket snarere enn regelen. Hadde blitt veldig lei meg om min mann prioriterte venner foran ungene og meg hver helg ja...

Skrevet

Enig med deg, helgene skal brukes på familien. Samboeren kommer hjem halv 5-5 på hverdager (hvis han ikke jobber overtid), og sjarmøren legger seg halv 7. Noe som vil si at han ikke ser pappaen sin så mye. I tillegg jobber han (frivillig) hver eneste lørdag, og det synes jeg er så unødvendig! Kun søndagene vi har til å gjøre noe...men da er selvfølgelig samboeren trøtt og sliten etter å ha arbeidet så mye. *sukk*

Skrevet

Jeg mener at vi skal kose oss sammen,men vi kan også ta en tur ut til venner i blandt,sammen eller hver for seg...

Skrevet

Her er helgene familietid. Vi koser oss sammen vi fire både på lørdag og søndag (hender vi besøker besteforeldre på søndag sånn av og til). Så vi treffer sjelden venner og gjør andre ting på helg. Men, det er jo lov da, pm man skulle få lyst til det :-)

Er bare det at samboern jobber så mye i uka, at vi syns det er viktig å være mye sammen når vi har mulighet.

Skrevet

Helgen er familietid !!!

Venner, trening ol gjoeres paa skift etter at barna er lagte. Her er vi begge enige om det, men alt med unntak selvfoelgelig.

Vi treffer gjerne venner i helgene ogsaa, man da gjoer vi det sammen !

Skrevet

Jeg tror mannen min gleder seg til helgen, og det å være sammen med familien. Noen ganger finne han på noe sammen med barna alene slik at jeg får fri, eller så er vi alle sammen. Jeg er alene med barna i ukedagene, og det at vi ikke skulle være sammen i helgene er helt uakseptabelt. Selvfølgelig får han treffe venner og dyrke sine interesser også, men ikke hver helg. Jeg er flink til å legge planer da og lokke han med. Shopping er ikke hans sterke side,men vi besøker familie, bondegårder, mater ender, går turer, besøker svømmehallen eller noe sånt hver eneste helg.

Skrevet

Ideelt sett så skal helgene brukes til familien og besøk, aktiviteter osv. Men hverdagene er hektiske og alt rekker man ikke da, så det blir en del husarbeid, handling, oppussing osv. i helgene. Men ca. annahver helg drar vi på hytta og bare slapper av og koser oss!

Gjest irismor
Skrevet

Vi bruker helgen på familietid, da reiser vi på hytta og koser oss sammen. Men noen helger skal samboeren på skytestevner så da blir det mere meg og snuppa tid. Men når det skjer så prøver å enten være med eller finne på noe på kvelden.

Skrevet

For oss en helgene hellige!Da bruker vi masse tid til familie og koser oss.Helgene er generelt ungene sine og at de blir prioritert ekstra og etter deres ønsker.Og av og til voksenhelger der vi skal ut ,som er en skjeldenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...