Hmmmmmm Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Lønnen min ska komme in den 8 var mnd, og det er nu på søndag, men får man da ikke den på fredag som idag, eller kommer den in på mandag? Vilket er vanligaste?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Regelen er at du skal ha lønnen disponibel til den avtalte dagen. Dvs at dersom utbetalingsdatoen faller på en lørdag eller søndag skal pengene være på konto på fredag ettermiddag!
Hmmmmmm Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 okej, kanske får dem senare i eftermiddag da... har en del regninger som må betalas idag.... ja ja...
Hmmmmmm Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Ner på eftermiddagen er det vanligt att di kommer in da?? Kikkade nu men har ikke kommit, er det efter kl 15 eller?? Før jeg begynner jobb 15:30 og sjefen er ikke på jobb idag så tenkte prate med den ena jeg jobber sammen med,.. Før pratade med samboern min nu å og han syns det er rart att ikke jeg har fått in lønnen, han få alltid in på fredags morgon om han har lønnings dag en lørdag eller søndag....
Gjest irismor Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Hadde tatt en telefon til jobben og hørt om de andre har fått inn lønnen.
Hmmmmmm Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 ska på jobb om 30min, så da ska jeg snakke med hu som jeg jobber sammen me om hur har fått lønnen sin, Har liksom regninger som ska bli betalt å penger jeg ska føre over og så...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg og får lønn den 8. Hadde håpt pengene var på konto'n i dag tidlig. Men det var de ikke... Regner med de kommer etter kl 16 jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå