prekæs Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Er det så umoralsk at noen ønsker seg ett bedre liv? Det gjør de fleste nordmenn også.... Bare tenkte litt... Så forresten at Polen begynte å tømmes for arbeidskraft. Kanskje en ide å få inn arbeidsomme mennesker fra andre land? Eller?
prekæs Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2007 Alt som handler om utlendinger og flyktninger pleier å skape litt temperatur her inne. Vel, jeg prøvde....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Så lenge de har et ærlig arbeid og betaler skatt så må da alle kunne være velkomne. Problemet blir vel når noen kommer hit og trenger hjelp med alt. Da blir det jo bare utgifter for vår rike stat.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg skjønner godt at folk vil prøve lykken jeg. Nordmenn flyttet i hopetall til amerika for ca 100 år siden. Det er i grunn akkurat det samme.
Gjest ->>- Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Ikke det minste umoralsk. Men det betyr ikke at vi kan ta i mot dem om vi ønsker å beholde vår levestandard. Og det gjør de fleste av oss. Det går greit å synes synd på de sultne barna i Afrika så lenge de holder seg i Afrika, men de skal pokker ikke komme her og heve skattene våre, liksom.
liten og lettmett Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Har absolutt ikke noe i mot svensker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå