Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Klarer ikke komme på noe, hun har jo det meste.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 trehjul sykkel, tråkketraktor, leketelt, hagesett (finnes sånnt lite søtt på europris og rema 1000 med 2 stoler bort og paracoll) sandkasse eller fiskestang.
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 lydbøker med musikkinnslag... min sønn på 2 og 1/2 elsker det puslespill (litt mer avanserte enn de med en knott på hver bit) matbokser og drikkeflasker er også en vinner her i huset. (Av og til spiser gutten vår frokost fra matboks, han nekter å bruke fat, vil ha boksen...hehe) byggeklosser i tre (kan man egentlig få for mye av det??) duplo (brio) togbane lekedyr i plast (har jenten vår på 7 år lekt med siden hun ble født og nå koser begge barna seg med dem...) klær (selvfølgelig.... men utedresser til høsten, eller gode sko...) badeskum/mild såpe som barnet kan KOOOSE seg med å "sløse opp" i vasken på badet... (jeg kan ikke ha flytende såpe, for de forsvinner med en gang ungene har vært på badet...ja, hun eldste kan begrense seg nå, da...)
yasmina Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 store slageren her i huset er Lekekjoekkenet !!! Ellers er lego vogn uteleker evt utstyr til dukker little people serien boeker CD spiller tegne,male,klippe, fingermaling osv ting og tang briotog Cder
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Slenger meg på Little People. EMilie viste ingen leker særlig interesse,følte vi hadde prøvd alt. Men så..kjøpte mannen min Little People Village på Europris, (399) DEN leker hun med,husk batterier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå