Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med mitt fjerde barn. I mine foregående ammeperioder har jeg mistet ufattelige mengder med hår. Det starter en måned etter fødselen og så detter håret av frem til ca 6-7 måned. Utrolig frustrerende og kjipt. Jeg gruer meg allerede til det begynner....

Har noen noen tips til vitaminer eller ligndende man kan spise for å forhindre hårtap. Jeg vet det er hormonelt betinget og det er defor ingenting man kan gjøre for å forhindre det helt....men kanskje man kan begrense det litt??? Det er håp i hengende snøre........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan prøve ølgjær tabeletter=) det er hovudsaklig b12 vitaminen du treng. det kan kanskje hjelpe litt..

Skrevet

Kanskje B-vitaminer. . Tror de skal gjøre så hår og negler vokser i hvertfall, men vet ikke helt sikkert med hårtap.

Skrevet

Frisøren min tipset meg om en kur fra Redken som en skulle ta tre uker før termin, den skulle vistnok redusere hårtap i en ammeperiode. Jeg har ikke fått kjøpt den ennå, og husker derfor ikke navnet.

Skrevet

Kerastase har også en kur, tror den heter Aminogen? Noen frisører har også en tablettkur som heter Hårkontroll som skal funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...