mojo Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Under mitt bilde, profilen mangler jeg "send....en message" Finner ikke ut hvor jeg kan legge det til, noen???
meg og 3 til Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 du har.. bare vennene dine som ser det. du trenger ikke skrive mld til deg selv?
rufs Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 din messenge ser jo du om du trykker på innbox oppi høyre hjørne der......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå