Gå til innhold

Hva tenker dere....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie til kypros i august,snuppa,sambo og jeg.Sambo er veldig glad i å dykke og kjøpe utstyr nå i vår.Er visst fantastisk for dykkere på kypros.Men er jeg som hadde lyst å reise der så er ikke derfor.Gleder oss kjempe masse!!!!!!

Sambo nevnte igår at han hadde store planer om å reise på dykketurer 2-3 dager.Er vel sånne turer så varer noen timer,og han håpet at det ikke gjorde noe.

Er bare vi tre som reiser så da blir snuppa og jeg alene når han går og dykker...

Kjente jeg ble litt skuffet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drar dere ikke på familieferie? trodde det var familietid som sto i sentrum da, men hvis han nå bare spurte om det var greit kan du jo si at du synes det blir kjedelig for dere. Forstår det å ville dykke, men hadde han syntes det var greit om du dro i 2-3 dager på dykking?

Skrevet

Hvor lenge skal dere være der da? Du kan jo be han ta en dag om gangen. Om du koser deg på bassengkanten eller på shopping, er det vel ikke noe i veien for at også han kan dykke. Ikke ta sorgen på forskudd. Det kan jo hende at du møter andre jenter med barn og henger litt sammen med dem. Det blir sikkert kjempeflott tur uansett.

Skrevet

Er det ikke bare å fortelle han det da? Han spurte deg jo! Skjønner liksom ikke hvorfor man skal gjøre ting så vanskelig jeg da.. Forhold dreier seg mye om kommunikasjon, og hele tilværelsen dreier seg om å tilpasse hverandre. Hvis han har spurt om det er greit og du ikke syns det så sier du det. Og så kan dere evt komme frem til en løsning. Jeg hadde ikke syns det hadde vært noen krise om han hadde vært borte noen timer et par dager, men det er ikke jeg som skal dra med mannen din. Så kom heller frem til noe som passer dere.

Skrevet

Min tanke var... 2-3 timer er så lite, at jeg ville synes det var deilig, jeg :-) Kan dere treffes til en bedre lunsj etterpå :-) Kos deg med ungen imens, shop litt el.l.

Skrevet

øh, var ikke 2-3 timer du skrev, nei... ups

men hvor lenge varer de da? ta en prat, kanskje foreslå at 1 gang går fint, men at dere vil se det an til mer enn det?

Skrevet

Jeg syns jo man maa faa pleie sine egne interesser ogsaa. Og litt alenetid maa man jo taale.

Men er jo litt avhengig hvor lenge dere skal vaere, men syns at 1 gang per uke burde vaere greit. Er jo bare noen timer,ikke hele dagen......

Skrevet

Hva med at du får noen timer med en god bok uten forstyrrelser en av de andre dagene. Personlig synes jeg det er kjempe deilig å ligge ved bassenge og pleie brunfargen mens man leser en god bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...