mammatil2flotte Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Gutten min ble født 8 juni 07. Begynner i bhg 1 august 2008. Har vi da rett på kontantstøtte for juli og august 2008? Noen som vet? Har erfaring?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Veit ikkje om du har rett på ks for juli men i august har du ikkje rett på det, det er heilt sikkert! Det er bare å ringe Nav og høre det da
urigeller Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Ja, dere har krav på k.støtte for juli og august. Vesla vår er født mai 2006 og beg i bhg 20. august i år. Vi får k.støtte for juni, juli og august! PS: Bare husk å melde fra når han har begynt i bhg, så du ikke får utbetalt urettmessig!
urigeller Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 K.støtte kan man få fra mnd etter fylte 1 år til mnd før fylte 3 år, eller til og med den mnd barnet beg i barnehage. Juli er intet unntak, det utbetales da også!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Får ein ks for august når ungen startar 1. august??
så var vi 4 Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 ja det gjør du, det er til og med den mnd de starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå