Gå til innhold

Ang kontantstøtten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min ble født 8 juni 07. Begynner i bhg 1 august 2008.

Har vi da rett på kontantstøtte for juli og august 2008?

Noen som vet? Har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje om du har rett på ks for juli men i august har du ikkje rett på det, det er heilt sikkert!

 

Det er bare å ringe Nav og høre det da

Skrevet

Ja, dere har krav på k.støtte for juli og august. Vesla vår er født mai 2006 og beg i bhg 20. august i år. Vi får k.støtte for juni, juli og august!

PS: Bare husk å melde fra når han har begynt i bhg, så du ikke får utbetalt urettmessig!

Skrevet

K.støtte kan man få fra mnd etter fylte 1 år til mnd før fylte 3 år, eller til og med den mnd barnet beg i barnehage.

Juli er intet unntak, det utbetales da også!

Skrevet

Dere skal få for begge mnd da ja :-)

Skrevet

Får ein ks for august når ungen startar 1. august??

Skrevet

ja det gjør du, det er til og med den mnd de starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...