Gå til innhold

Trenger litt ryddehjelp...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har svært lite skapplass i hele huset. Har heller ikke plass til noe mer skap, hyller eller kommoder. Har alle dere andre nevnte ting nedefor i skap, eller har dere andre smarte løsninger?

 

Hvor oppbevarer dere:

 

Bleier

Sko

Leker

Bøker

Vinterklær når de ikke er i bruk

 

Kakebokser

Vaser

Bærbar pc

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bleier hadde vi under stelle bordet

sko i en sko hylle

leker i en ask på stua eller annet oppholdsrom

bøker i en avis korg eller vpå skap toppen

vinter klær på loftet

kakebokser hehe det er det dårlig med her

vaser i skapet under vasken

bærbar pc under sofaen:)

Skrevet

Har bare et klesskap jeg.

Bleier har jeg på badet, sko på skohylla, de jeg ikke bruker for sommeren i en eske i en liten bod, sammen med vinterklærne.

Leker og barnebøker har jeg i en lekekurv i hjørnet i stua. Kakeboksene har jeg i kjøkkenskapet, vasene har jeg pynta så fint med rundt om i stua, og pc'n ligger egentlig rundt omkring =)

Skrevet

har du noe sted du kan stable plastkasser? Vi har en del av dem, med lokk:) Da blir det som er oppi fint bevart, og det er ikke et herk å finne det fram for hver gang man trenger det. Utover det er det smart å kikke gjennom det man har i skap og skuffer og spørre seg selv om man fatisk trenger det....

Skrevet

Tusen takk alle sammen for god hjelp! Helt genialt å gjemme pc`en under sofaen:)

Og må nok kjøpe et skoskap ja.

 

Få bestandig høre at vi har så lite og alltid har det så ryddig, men så bruker jeg jammen meg lang tid på å rydde og kaste ting også. Barneutstyr tar jammen mye plass ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...