Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Vi har svært lite skapplass i hele huset. Har heller ikke plass til noe mer skap, hyller eller kommoder. Har alle dere andre nevnte ting nedefor i skap, eller har dere andre smarte løsninger? Hvor oppbevarer dere: Bleier Sko Leker Bøker Vinterklær når de ikke er i bruk Kakebokser Vaser Bærbar pc
rufs Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 bleier hadde vi under stelle bordet sko i en sko hylle leker i en ask på stua eller annet oppholdsrom bøker i en avis korg eller vpå skap toppen vinter klær på loftet kakebokser hehe det er det dårlig med her vaser i skapet under vasken bærbar pc under sofaen:)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Har bare et klesskap jeg. Bleier har jeg på badet, sko på skohylla, de jeg ikke bruker for sommeren i en eske i en liten bod, sammen med vinterklærne. Leker og barnebøker har jeg i en lekekurv i hjørnet i stua. Kakeboksene har jeg i kjøkkenskapet, vasene har jeg pynta så fint med rundt om i stua, og pc'n ligger egentlig rundt omkring =)
ana baroma Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 har du noe sted du kan stable plastkasser? Vi har en del av dem, med lokk:) Da blir det som er oppi fint bevart, og det er ikke et herk å finne det fram for hver gang man trenger det. Utover det er det smart å kikke gjennom det man har i skap og skuffer og spørre seg selv om man fatisk trenger det....
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk alle sammen for god hjelp! Helt genialt å gjemme pc`en under sofaen:) Og må nok kjøpe et skoskap ja. Få bestandig høre at vi har så lite og alltid har det så ryddig, men så bruker jeg jammen meg lang tid på å rydde og kaste ting også. Barneutstyr tar jammen mye plass ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå