Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Du jeg ser på den andre tråden her at du har bestillt bikini på Victorias Secret;) Så mange fine bikinier..... Har du noe peil på de str.i forhold til norske ja h&m str eller lignende? Fant meg vel en 7-8 bikiner der tror jeg!!!! Takker masse for svar;))))
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Heisann! Jeg har aldri bestilt der før, så jeg tok en sjanse. Under "customer service" finner du "size charts", jeg gikk ut fra den. VS er jo et kjent og seriøst firma, så går ut i fra at de har greie rutiner mtp bytting/retur av varer. Det er så utrolig mange fine bikinier der, ekstra gøy når det er salg:) Jeg har (foreløpig) bestilt denne: http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=ZU-204392&page=1&cgname=OSSWMHLTZZZ&rfnbr=1412
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 )) Fikk bare opp forsiden på linken din,men takk for svar!! I kveld skal jeg sette meg godt tilrette etter Luke er lagt seg...skal/må ha en bikini derfra;) TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå