Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg la inn terminen min på din side... Og får opp at jeg går i min 5 svangerskapsuke nå... Stemmer det da? Altså, jeg har skjønt at jeg bytter på torsdager,siden jeg satte inn egg på en torsdag. Nå er det 2 uker og 1 dag siden jeg ble gravert. Og sykehuset regner på 2 uker oppå det. Altså , er jeg ikke 4+1 i dag?
Lykkelig g~g~j Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 korrekt.. du er 4+1 fullgåtte uker men du er i din 5.uke..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 jo du er 4+1 og dermed inne i den 5 uke:) Du har 4 fullgåtte og er såvidt inne i den 5 uka:)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Dette er innviklet. Jeg hadde som du en egguthenting og startet å regne ut fra det. Du har fullgått dine 4 svangerskapsuker og er derfor inne i den 5. Det er slik det regnes her. 2 uker siden uthenting pluss 2 uker før regnes i svangerskapet. Men for oss som har gjennomgått en lang behandling blir dette rart. Jeg hadder 21 dager med stikking før uthenting, så legen regnet vel og lenge etter "siste" mens. Jeg driter i det som står og regner uker og dager som har gått. Her står det at jeg er i 20 uke, men jeg er fullgått 19 uker i dag. Velkommen etter Bula, har fulgt utviklingen din og er kjempeglad på dine vegne.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Hehehe jeg må le litt. Er lenge siden jeg har kunnet tenke i de baner nå. Så det stemmer likevel sånn som jeg har regnet det da... Flotters! Ikke helt ute av gamet altså. hihihi
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Skal du ha ultralyd i uke 7? Jeg hadde det for å sjekke om det var ett eller to foster. Det var ett, og det er nok i slengen synes jeg.
prøvekluten+3små Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 så spennende bula! så nå har du testa og funnet gravid antar jeg? er det som med alle andre gravide nå da,eller veit man ikke enda om det sitter? *nyskjerrig*
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Pga ferieavvikling så blir det ikke ultralyd på meg før i uke 8. Jeg vet jo at de bare satte inn ett egg, og det skal vel mye til for at det ene egget blir til to hehe. Muligheten er jo der da, men er heller liten.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Jeg testa i går og det var et stort blått kryss, så det er nok bekreftet ja! Uansett så har en jo aldri noen garantier om svangerskapet opprettholdes om det er via assistert befruktning eller på naturlig måte. Tidlig ul er jo for å bekrefte om det er liv laga der inne, og om ting ligger som de skal.
prøvekluten+3små Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 okai,så nå når du er testa positivt,så har du de samme sjansene for å klare dette som en som blir gravid på ordinær måte? hehhe(dumt spml)men egget sitter like godt fast om du skjønner?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Helt ærlig så vet jeg ikke? Har hørt om at det er lettere å miste etter ivf, men jeg har ikke sett noe fakta om det noen steder. Jeg har heller ikke fått noe beskjed om at det er større SA/MA rate hos de som har hatt assistert befruktning... Jeg velger å tro at kroppen min ordner opp med det som evt må ordnes opp i selv. Er det ikke liv laga, så er det ikke det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå