IdaJacobine Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hei, var på 1 års kontroll i går. Barnelegen konstanterte masse ørevoks og anbefalte meg å få det fjernet. Jeg fikk en liste over privatpraktiserende ØNH-spesialister og har ringt litt rundt, men det er jo dyrt! Lurer på: - hvorfor fjerne ørevoksen? Jeg har ikke merket at hun har vært plaget annet enn med litt kløe. Disponerer det for ørebetennelse, kanskje? - kan man ikke få fjernet det på offentlig sykehus eller noe sånt? Håper noen vet.
cashewnøtta Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Sa han ikke noe om at det går an å gjøre dette selv? Finnes jo øreskyll-utstyr på apotek. Skjønner ikke helt at du må til spesialist! Og betale selv! Høres merkelig ut. Jeg ville ringt fastlegen min og hørt.
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Vi fikk beskjed om at man kunne ta litt olje i øret så gled det ut selv i badevannet feks. også renser vi med baby q-tips etter bading.
mamma og my Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Du kan jo ringe fastlegen din. Trenger ikke spesialist for å fjerne ørevoks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå