high five Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Sønnen vår på straks 9 mnd våkner alltid i 7 tiden på morgenen, og jeg er veldig trøtt på den tiden av døgnet. Jeg har ordnet med en haug leker som jeg legger opp i sengen hans etter at han har fått pupp, og der pleier han å sitte å leke mens vi får en ekstra halv time på øret :-) I dag satt han i hele tre kvarter og lekte, jeg var langt inn i drømmeland da jeg våknet med et rykk og spratt opp. Der sto han i senga, han hadde bæsjet og tatt av seg bleien!!!! (Det er varmt i Trøndelag for tiden, så han ligger bare i bleien om natta) Fysj! Gutten endte i badekaret, og senga får min kjære fikse når han står opp
ragna Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 eehh...skal det ligge drit i senga resten av dagen? vil lukte godt i varmen.....vet iallefall hvor jeg ikke skal spørre om husly
piano♫ Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hehe...kan liksom levende se det for meg ;-) Lucky N, da...
SuperMusa Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Hvis jeg kunne få sove helt til 0700 skulle guttungen få bæsje hvor han ville. Han våkner nemmelig rundt 0500 ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå