ett ønske oppfyllt Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har tidligere hatt piercing i navlen, å er nå 4 mnd på vei. Er noen år siden jeg tok den ut, men nå har det blitt heldt rødt! Ser ut som det er blod inni der hvor piercingen var. Noen som kan forklare dette? Kan det være farlig??
Fraggelhysa! Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det kan nok være et strekkmerke. Arrvev er ikke så tøyelig, så det er fort gjort å få strekkmerke der det er arr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå