Lykkelig g~g~j Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 kan det være mulig han knerten min reagerer på kanel? sukker er jo en klar vinner da... da slår han piruetter og lurer mammaen sin til å tro han er på vei ut igjennom ribbeina ha ha... hva mer?? han er så ekstreeemt aktiv at jeg rett og slett trenger tips om til om det er noe jeg må holde meg unna - spesielt om kvelden... han holder meg våken allerede gitt... :-P begynner tidli ...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Mi snuppe tar helt av etter et glass juice, kald is eller et par kopper kaffe... Var på lunsj hos ei venninne i går og det ble litt mer kaffe enn til vanlig og har ikke sovet noe særlig i natt nei..sukk.. :0)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 lille gutt tar helt av hvis jeg drikker is kaldt vann. reagerer faktisk lite på sukker.
prøvekluten+3små Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 denne her er veldig glad for middag og generelt varm mat hun:o) ..men hun er generelt glad i å spenne fra seg uansett og da har jeg funnet ut;o) men middag trigger henne litt mer
Miss RM Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Pappa'n sin :-) Når han legger seg inntil magen og prater.. I går fikk han et skikkelig spark i kinnet, hehe..
Jeenie Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg spiste ett stooort sukkerspinn i går og fikk ikke så mye som ett ekstra spark engang... Men han er mer aktiv når jeg drikker mye vann tror jeg, fyller opp blæra og gjør det trangt der!
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Her reageres det på brus, isvann, is, og krydret mat som bla taco. Jeg har funnet ut at is og brus reagerer hun så hardt på nå, at det skal jeg vente lengst mulig med å introdusere!!
Lykkelig g~g~j Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 og selvsagt reagerer babyen på omgivelser he he... var i banken i sted... jada.. så ikke ut som jeg hadde en levende mage da nei. ha ha... flaut??!?! neida... ellers så e det mye aktivitet etter et måltid ja så blir nok trangere for knerten også hi hi
Sommerfugl78 Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Hehe, tror kanskje kroppen min er treig i mat-omsetningen eller no' --jeg har enda ikke merka at babyen reagerer på noe spesielt ettersom hva jeg spiser. Ikke engang sukker eller kaldt vann! Har prøvd å legge merke til det ettersom jeg har hørt mange snakke om det.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Lille jenta mi, reagerer utrolig sterkt på pappaen sin faktisk...=) det er så utrolig nydelig for en hormonell dame som meg om dagen:) hun kan ha vært i ro hele dagen, men når han kommer hjem fra jobb og legger seg inntil magen og prater og koser, så blir det turbo fart inni der:) sparker ham i fjeset og er helt vill:)hihi, han er litt stolt av det da..skryter av at hun er pappa jente alt:)
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 iskald drikke og sin nye storebror når han plutselig roper. da er det som lille gutt skvetter inne i magen
Ioren Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Min reagerer best på at jeg tenker "ååå, nå skal jeg slappe av, legge meg tidlig og soooooove =D" Og han kan ikke være særlig glad i mamman sin, for det får jeg som regel ikke lov til =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå