NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Vil bare spørre dere medsøstre om en liten ting.. er graivd med nr 3 han har ingen far før.. han jobber turnus.. eller ganske så jevnt 14 dager ute 14 dager hjemme.. men kan hende han blir hjemme lengre i perioder.. og ute i 3 uker i periode. men han kommer *iland* i stavanger eller bergen.. i begge byene har han kompiser ... denne gangen ville han bli igjen hos kpompisen et par dager før han kom hjem til meg.. * er jeg smålig som føler meg litt furten at han ikke vil hjem til meg med en gang?*Vi holder på å bygge hus. og selv om det er snekkere som tar seg av det meste så synes jeg nå at det kan bli litt VEL mye til meg noen ganger.. i går på tlf så sa jeg sarkastisk at ja.. du får dra ut en uke tidligere da vettu neste gang så kan du være hos kompisen litt før du drar på jobb.. men han tok me bare alvorlig.. og høærte ikke sarkasmen.. og mente at joo seff hvis det gikk an men ble vanskelig pga av jobben og at han ikke visste NÅR han skulle ut. .. er jeg prippen jenter??
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2007 Er det ingen somhar noen synspunkter om dette?
Tussa og Sofie Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 hmm, skjønner jo at du vil ha han hjem ja, men forstår også at han vil se kompisene sine innimellom. Jeg hadde synes det var ok om ikke hver gang, men annenhver eller hver 3 gang at han var et par dager sammen med kamerater. han føler sikkert at han blir dratt litt i begge retninger kanskje.....Dere burder jo uansett snakke om det og hører hvordan han ser det ) Lykke til!
Happy H Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 nei absolutt ikkje eg skjønna deg kjempe godt. eg hadde faktisk blitt kjempe sur om mannen min jobbet ute og prioriterte kompisene før meg når han endelig kom hjem.
Suturtang Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Det jo bare snakk om et par dager Han kan ju ikke vare med deg hele tiden,han har sit liv også...
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Dersom det er en engangshendelse så synes jeg vel du er litt prippen, ja. Hadde det vært lettere om han la besøket til slutten av "hjemme-perioden"? Slik at han kom rett hjem til deg og så dro ut igjen noen dager tidligere? Det kan du jo i såfall foreslå for ham. Jeg har full forståelse for at din mann vil besøke kompisen når han er i byen, slik jeg forstår det bor dere et helt annet sted, og det er dermed ikke så ofte de får treftes. La mannen din få besøke kompisen du, men spør om han kan ta det på slutten i stedet for i begynnelsen av fri-perioden hvis du syns det er lettere.
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Det er på slutten han bruker å gjøre det.. og han gjør det IKKE bestandig.. men noen ganger.. og jeg kjenner jeg blir litt små lei meg.. for det er så mye å ta tak i her hjemme, men jeg har vel en tendens til å si at det er VEL mye her hjemme når han skal være borte.. Uff føler meg litt slem, men jeg sliter endel med nattevakt (24 uker på vei).. og så er det den her varmen. pluss at jeg har ikke pratet med min mor på 2 mnd.. hun er alkoholiker... så litt mye er det. men det er jo ikke mye han kan gjøre med det egentlig..
Adriansmor med tulla Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Syns ikke du er sær i det hele tatt... når han jobber borte må han ta konsekvensene av det... at han kommer hjem til barna sine når han har fri!!! Samboeren min jobbet åsså sånn men han fant seg annet arbei når jeg ble gravid....for han fikk heller aldri tid til annet enn å komme hjem.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 skjønner hvor du kommer fra.. syns ikke du er prippen.. klart du savner mannen din når han er borte,min jobber også turnus men ikke så lenge i slengen som din gjør.. snakk sammen,det er løsningen si til han at du savner han og vil ha han hjem..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Men kjære meg da jenter... Denne mannen eller skal vi si gutten,skal jo bli far ... Er vel ikke så mye å forlange at han da faktisk tilbringer fritiden sin sammen sitt kommende barns mor,som forøvrig også er hjemme og administrerer husbygging... Jeg synes ikke du er prippen noblonde,langt i fra. Derimot så regner jeg med at disse stoppene hos kompiser har vært greit for deg før,men at du nå føler for at han kommer hjem. Må nok bare si at du har min fulle forståelse. )
prøvekluten+3små Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 skjønner eg kjempegodt jeg! det burde være førstepri å komme hjem til deg! hadde blitt passe sur jeg om det var meg is amme situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå