fleXibel Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Kjøpte en bamse på h&m for en stund tilbake.. en hvit katt med rosa "mage" med mørkerosa hjerter på. Har ikke sett den der i det siste.. Snuppa bare elsker den bamsen og nå er den helt GRÅ av kos og lek... Tror dere om det går å kontakte h&m og høre om den bamsen er på lager eller er det noe som er forlengst utgått?? Skulle ha kjøpt fler enn 1.. ARG
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Kan du ikke vaske den ? Skjønner frustrasjonen din. Gutten min fikk en bamse fra h&m til fødselen som han har hatt i sengen helt siden han kom hjem. Blitt helt avhengig av den og har den med over alt. Mistet den ute 2 ganger, men har funnet den igjen (heldigvis). Har ikke fått lov til å vaske den, men sist gang han mistet den, hadde den blitt så møkkete at jeg bare måtte vaske den. La den i vaskemaskinen (til hans store fortvilelse), lekte med han til den var ferdig vasket. Tok frem føneren og fønte den sånn passelig tørr. Men har tenkt det samme som deg, hvorfor kjøpte jeg ikke flere ? Hadde jo ikke den gang peiling på at den bamsen skulle bli hans favoritt. Men hør med h&m, mulig de har flere inne et eller annet sted : )
suseduse Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 jeg kjøpte en sånn for en 2-3 uker siden.. i drammen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå