Cat.68 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 hvordan hjelpe noen som ikke skjønner at de trenger hjelp...........
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Huff, det er vel heller vanskelig! Skal tenke på deg! Legger meg nå selv! Lykke til!
Armani:-) Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Uff,det er aldeles ikke lett det vet jeg alt om:-(
Monajenten Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Nei her var du for treg Cat, svarte deg på krangle..... Må jo surfe mellom begge steder når det er lite folk, men er jo dødt her:-s
Cat.68 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Men når det gjelder det kjæreste man har så gjør det så vanvittig vondt å se at de roter seg mer og mer bort.
Armani:-) Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Så sant så sant. Nå vet jeg ikke hva og hvem det gjelder men kan kanskje gjette meg til mellom linjene...
chrisallic Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Det er ikke lett å hjelpe noen hvis de ikke innser at de trenger hjelp selv,vet ikke hva dette handler om.Men ønsker lykke til! Etter regn kommer sol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå