Cat.68 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 hvordan hjelpe noen som ikke skjønner at de trenger hjelp...........
Monajenten Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det er vel dessverre ganske umulig, ihvertfall hvis det går på det psykiske....vært borti noe lignende selv:-( Og man kan jo ikke tvinge noen liksom..... Klem til deg.
KaMa Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Kan du legge ut et nytt innlegg når du finner det ut? Gjerne også om du finner ut hvordan få en person til å ta imot hjelp, når h*n vet han h*n trenger det, men likevel ikke vil ha hjelp...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Eh,,hvorfor legger du dette ut på kranglesiden, og hva vil du med dette egentlig??? At noen skal gi deg råd uten å vite hva saken gjelder engang? Sorry ass, men dette får du finne ut av selv!
KaMa Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Kan være noen andre har en annen innstilling enn deg da, anonym.
Cat.68 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 det ser litt lysere ut idag. har vært i samtale med de som kan hjelpe og det blir nå satt igang tiltak vedkommende ser ut til å være med på. Anonym, jeg la det ut her fordi jeg ville høre om noen hadde noen erfaringer å dele, samt å få utløp for føleser som truet med å sprenge meg!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 om du er på msn så er jeg sjaman75@hot. ser deg nemlig ikke der jeg
Cat.68 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Får ikke lagt deg til. ser ut til at dt er noe galt med msn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå