Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 tenkte meg og deg kunne ha en sånn tråd her. leke litt msn.. siden det var så kjedelig her inne :S hehe.. Kordan går dt? vi må ta med snuppene og møtes en dag:) koos
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg vil også være med om jeg får lov:) (nå kupper jeg tråden fælt her)
Bergene Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 hehe, ja her inne er det ikke så mye liv. Jo her går det bare bra, vært på lagunen og valset litt i dag. Christer har ferie nå, så det er deilig =). Der da? Ja det er jamen på tide vi møtes snart altså! Og deg også bobleplast, har jo ikke sett Amelie siden hun var pitte pitte liten =).
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 fnis:) nå gleder jeg meg:) jeg jobber meg ihel om dagen, men si et tidspunkt, så er jeg der;) (så lenge det ikke er grytidlig. sitter ofte og syr til seeeent på natt)
Bergene Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Vi skal vist ikke på den ferie turen vår likevel fant vi ut i går hihi. Så nå har jeg masse av tid =). Og regner med jeg kommer på bim treff og dib treff den 12 og 14=). Hvertfall det den 12 hihi.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 heheheh vet dere hva? hadde fakrisk glemt at eg lagde denne tråden eg.. *fniis* ikke lett md den ammetåka altså! har lyst på treffene eg også. hvertfall 1 av de.. skal prøve å utsette den hytteturen til pappa en uke. sånn at vi kan gå på treff. har kjempe lyst å se amelie og emma!! .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå