Gå til innhold

får jeg aldri sove???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå holder det bokstavlig talt på å turne rundt for meg her.

Får ikke sove på fjerde natta på rad, begynner å bli helt rar i hodet.

Sliter med halsbrann, og når jeg endelig sovner våkner jeg to minutter senere med "overtent" hals... stapper i meg på link og lovehearts.. men det hjelper jo bare der og da.. vet ikke hva jeg skal gjøre, begynner å bli noe fortvilet kjenner jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Du er ikke den eneste. føler med deg

Skrevet

Velkommen til klubben;) Det er derfor jeg sitter her. Halsbrann og denne forbanna uroen i beina. Klarer bare ikke ligge rolig med beina. Drikker nyco hele kvelden. Spiser ikke noe etter kl seks. Ingen sterke middager f.eks taco er helt forferdelig. I tillegg har jeg bekkenløsning og kynnere som trer i kraft så fort jeg gjør noe. Å være høygravid er dessverre ingen drømmetilstand for enkelte av oss. Hadde vært en smule bedre å kunne glede seg over tilstanden. Men-....... Gevinsten i den andre enden er verdt alt sammen:)))

Lykke til med å sove;)

Skrevet

slenger meg på den ja.. i tillegg når man akkurat har sovna, våkner man fordi man må på do.. hehe eller skal snu seg, og smertene i bekkenet bare stikker til... merkelig nok sover jeg faktisk godt på morra kvisten... Da har jeg ikke halsebrann... er det sånn med dere også??

Skrevet

akkurat sånn her også ja.. da er alt mye bedre! Tenkte jeg skulle prøve å legge meg nedpå litt nå og se om det kan gå i natt... god natt til dere som sitter her, kanskje vi sees igjen i løpet av natten:-)

Skrevet

Nyco trodde jeg ikke en skulle drikke viss en har halsbrann. Men melk funker bra for meg.

Skrevet

takk og i lige måde:-)

Skrevet

Da har jeg dusjet beina i kaldt vann, hjelper litt. drukket masse melk, vært på do 50 ganger og jeg er kanon trøtt men får ikke sove. andre som er våken enda?

Skrevet

jepp... jeg er våken... hehehe:)

Skrevet

Jepp!! Spiste for mye til middag, og var så dum og spise potetgull og non stop og drikke pepsi max i kveld, så jeg er kvalm!! Hadde nesten vært godt å spy litt akkurat nå. Innbiller meg at det hadde hjelpt, men fikk ikke tik det heller. Da er det bare å sitte her å vente til det går over da. . . Og jeg som skal sitte flere timer å sveise på hår i morgen. . zzzz

Skrevet

ja det kommer nok til å bli en trøtt affere.. hehe:) skal til jordmor 10:45 jeg, kan jo bli spennende å komme seg opp i tide,... hehe:)

Skrevet

Da får du motivere deg med at du kan hjem å sove igjen etterpå. Viss du har muligheten til det da. . . :-)

Skrevet

jada det kan jeg:) blir nok et par timer søvn og da ja... hehe: ) er bare så himla vanskelig å stå opp når en først har sovna... hehe

Skrevet

Jeg får rusle inn å prøve og sove litt. Samboeren skal på tur og fest med jobben i morgen, så jeg må kjøre han kl. 09, så kommer brodern og skal jobbe her, så da blir det nok ikke noe søvn før i 5 tida, etter jeg er ferdig med å ordne håret tenker jeg. Lykke til hos jordmor, og håper du og får sove snart!!

Skrevet

Jo takk for det:) var ikke lenge jeg fikk sove gitt... et par timer... om jeg får sove mer det veit jeg ikke.. hehe, ser ut til at du har litt å stri med i dag ja, kanskje du blir så trøtt til kvelden at du faktisk sovner tidlig i kveld:) Lykke til med å ordne hår, alltid like godt det:)

Skrevet

jeg fikk faktisk sove rundt kl 3 i natt.. men har hatt noen oppvåkninger (om man kan si det sånn:-) nå skal jeg prøve å legge meg nedpå litt igjen før jeg må opp kl ti!!! egentlig ganske fornøyd nå altså! hihi!!

Skrevet

det hørtes bra ut:) Har vært våken et par timer jeg nå.. huff, har ikke blirr mye søvn denna natta i allefall... Må prøve å få en liten blund nå.. Må opp igjen kl 9...

Skrevet

Har hørt at det skal hjelpe hvis du ligger med hodet/overkroppen litt høyt... sånn halvveis sitter på en måte :) Da skal visst ikke halsbrannen plage deg i hvertfall :)

Skrevet

Fikk sove til slutt, men våkna jo noen ganger.Med 5 katter som skal ut og inn, er jeg avhengig av ørepropper og øyemaske. Sover veldig lett, og enda lettere nå, så det hjelper å hindre forstyrrelser. Blir litt "irritert" på kjæresten da, for mens jeg med ørepropper våkner av kattene av og til, sover han. Lurer litt på om han later som:-(

Nå har jeg akkurat kjørt han av gårde på den siste festen han får før termin om 3,5 uker med formaninger om ikke å drikke for mye i tilfelle. . . Hadde vært typisk min flaks om det skjedde noe i dag med han borte, og mens jeg holder på å sveise på hår. Synes jeg ser meg på føden aleine med langt hår på halve hodet. . He he

Skrevet

Sliter både i dette og i forrige svangerskap med sterk halsbrann, og det eneste som hjelper meg er gaviscone (drikkeflaske ikke tabletter) Tar en god slurk før jeg legger meg, og da holder det som regel til jeg må på do i tre tiden (legger meg mellom 12 og 1) Er sinnsykt sliten og lei nå jeg også. Har veldig vondt i bekken og rygg og våkner hver gang jeg snur meg. Må på do fra 2-5 ganger hver natt, men bare 4 uker igjen nå,så er gulllet her!!

Skrevet

Prøv Aflurax damer... Det virker supergodt hvis du bare tar mange nok!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...