2 fine små Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 God morgen jenter, da har solen kommet opp hos meg i Asia, det er varmt og deilig som vanlig og jeg er ute og kikker paa solen og har ekstra godt lys til testen min..... Blendahvit - men det er enda 4 dager til IKM - jeg er ikke overrasket. Lykke til med deres testing! Jeg proever igjen soendag.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 He, he.. Denne festen blir bra! Mitt negative resultat kommer i åtte-tiden, tenker jeg! Det teller vel som morgenurin selv om jeg er oppe hele natta...? ;P Ja, Femina, det er tidlig med fire dager før IKM.. Hva gjør du i Asis da??
Dozer Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Min ble svakt positiv 3 dager til IKM så er vel egentlig ikke så rart den er svak! Men det er strek der!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Å, så kjekt da! Spørs om du har noe på gang da..? Håper det! Min var negativ, som forventet! Jeg tisset kl halv fem i natt, så tok jeg testen kl 8, men det skulle vel vært tilstrekkelig til å slå ut om jeg var gravid...? Kanskje jeg skulla testet i morgen i stedet? Den 7.7.07, i min 7pp, så er jeg født i 77 også! ;P Men nå skal jeg ikke teste før IKM mer..
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Teste-Nachspiel på mandag?? Du må jo teste da! Noen på denne teste-festen må jo ha noe å feire!! Jeg stoler på den testen jeg tok, jeg vet at jeg ikke er gravid..
dolly29 Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Min strek var sterk, ikke i tvil og at jeg fikk positiv test kl 6 imorges:)
Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Fikk positiv jeg også i dag! jeg er 1 ½ uke over IKM.. og for 1 uke siden testet jeg negativt.. men i dag lyste et sterkt kryss imott meg!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Buuuuu... Min er negativ.... *hulk*.. jaja... Da tar jeg en 2 dagers bim-pause og stikker på Liseberg i stedet. Så tester jeg igjen på mandag hvis ingen kommer på besøk... Æsj altså...
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer dere som testa positivt=) Dere andre får bli med på ny testefest senere=P
juzza Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Min var også positiv! Har ikke IKM før på søndag.. meeen, veldig klart kryss der, ja! Klarer ikke helt å tro det før mensen ikke kommer på søndag..
2 fine små Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2007 Oi, her var det litt blandet drops, tvi tvi til dere som har haap i et hengende snoere!! Jeg bor i Asia noen aar fordi mannen min jobber her. Jeg tester igjen soendag morgen og blir med mandag dersom ny fest, hehe: skaal!! ( i helmelk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå