Gå til innhold

Resultatliste " TESTE festen fredag morgen uke 27 "

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter, da har solen kommet opp hos meg i Asia, det er varmt og deilig som vanlig og jeg er ute og kikker paa solen og har ekstra godt lys til testen min.....

Blendahvit - men det er enda 4 dager til IKM - jeg er ikke overrasket.

Lykke til med deres testing!

Jeg proever igjen soendag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he.. Denne festen blir bra! :) Mitt negative resultat kommer i åtte-tiden, tenker jeg! :)

Det teller vel som morgenurin selv om jeg er oppe hele natta...? ;P

Ja, Femina, det er tidlig med fire dager før IKM..

Hva gjør du i Asis da?? :)

Skrevet

Min ble svakt positiv :) 3 dager til IKM så er vel egentlig ikke så rart den er svak! Men det er strek der!

Skrevet

Å, så kjekt da! :) Spørs om du har noe på gang da..? :) Håper det! :)

Min var negativ, som forventet!

Jeg tisset kl halv fem i natt, så tok jeg testen kl 8, men det skulle vel vært tilstrekkelig til å slå ut om jeg var gravid...?

Kanskje jeg skulla testet i morgen i stedet? Den 7.7.07, i min 7pp, så er jeg født i 77 også! ;P

Men nå skal jeg ikke teste før IKM mer..

Skrevet

kanskje det blir testefest på mandag også!

Skrevet

Teste-Nachspiel på mandag?? :) Du må jo teste da! :) Noen på denne teste-festen må jo ha noe å feire!! ;)

Jeg stoler på den testen jeg tok, jeg vet at jeg ikke er gravid..

Skrevet

Min strek var sterk, ikke i tvil og at jeg fikk positiv test kl 6 imorges:)

Skrevet

Fikk positiv jeg også i dag! :D jeg er 1 ½ uke over IKM.. og for 1 uke siden testet jeg negativt.. men i dag lyste et sterkt kryss imott meg!! :D

Skrevet

Buuuuu... Min er negativ.... *hulk*.. jaja... Da tar jeg en 2 dagers bim-pause og stikker på Liseberg i stedet. Så tester jeg igjen på mandag hvis ingen kommer på besøk... Æsj altså...

Skrevet

Gratulerer dere som testa positivt=) Dere andre får bli med på ny testefest senere=P

Skrevet

Min var også positiv! Har ikke IKM før på søndag.. meeen, veldig klart kryss der, ja! :D

Klarer ikke helt å tro det før mensen ikke kommer på søndag..

Skrevet

Oi, her var det litt blandet drops, tvi tvi til dere som har haap i et hengende snoere!! Jeg bor i Asia noen aar fordi mannen min jobber her.

Jeg tester igjen soendag morgen og blir med mandag dersom ny fest, hehe: skaal!! ( i helmelk )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...