Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Rart! Har sett fram til denne dagen såå lenge og nå som dagen har kommet er det liksom ikke så veldig big deal allikevel..Har liksom sluttet og telle og slapper egentlig bare av..rart! Vært mye smerteaktivitet de siste dagene så tror ikke det er såå lenge igjen heller:) Noen andre med termin i dag??
Kummin&Lillesel Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har heldigvis ikke termin i dag! Men morsomt å se noen komme "i mål" også! Uansett hva, så ser du jo en ende på det nå.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Det er deiig å se enden i tunnellen ja:) Leste akkurat på profilen din jeg og det var jo som å lese om meg og min elskede..hehe:) Vi ble sammen i begynnelsen av september, gravide etter en mnd, og forlovet oss på nyttårsaften... Man må satse litt her i livet! Har aldri hatt det bedre enn nå jeg:)
Mizz-Lene Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Så spennende. Ikke vært sammen et år engang?? Hehe.. Å være sammen lenge er ikke oppskriften på lykke det heller. Vi er på ellevte året og har det fortsatt veldig bra sammen. Jeg er fødeklar idag;) Håper knotten ikke lar seg vente på alt for lenge.... Lykke til ihvertfall;)
Kummin&Lillesel Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, ja, ingenting galt i turboforhold! Vi klarer oss helt ypperlig, og ingen tegn på sprekker i forholdet her, i hvert fall! Snarere tvert i mot. Blir mer og mer sikker på at det her rett og slett er bunnsolidt! Det er herrrlig! :-D
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 Ja det er rett og slett herrrlig:) Nå bare venter vi på regelmessige æv'er så blir lykken komplett:) Lykke til dere og da! Men jeg har ikke forlatt 3.tri enda da...kan brått ha to uker igjen her....sukk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå