Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var skuffende saker:(

Ingen ny baby ennå, og heller ingen TR.

For dere som har lurt på hvorfor jeg har fjernet 1pp fra nicket mitt, så er det bare fordi jeg synes det var litt teit å ha 1pp stående å mange mnd. Venter spent på TR nå, og vil da sette det på igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tillab du var jo på bim med meg åsså prøver du?

heldige du:)

kunne ønske jeg også hadde kunnet begynt å prøve igjen, men det er så mye som må på plass før en ny baby kommer

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kan du få noe fra legen som setter igang EL da?

Skrevet

Så trist da at testen var negativ. (Selv ville jeg blitt svært stressa hvis jeg var gravid allerede nå.) Jeg er nesten like nysjerrig som datteren min og lurer på hva betyr TR og 1pp???? Lykke til med nr. 2 =)

Skrevet

TR = Tante rød (mensen)

1pp = 1 prøveperiode

Måtte bare snike og svare :P

Skrevet

Vi prøver igjen ja, Embla trenger søsken;) Hehe...

Også vil vi gjerne ha minst to tette av de 3 som står på ønskelisten. (så blir vi ferdige med det liksom:p)

Og av ting som må på plass så ordnet ALT seg i dag for oss, boliglån, nye biler (akkurat fått den ene) Ny jobb med MASSE i lønn til mannen min, osvosv.

Alt er bare gull og glitter;) *lykkelig*

Skrevet

:-(( hvor gammel er Embla da? Dere har vel god tid ? eller?

det skjer nok snart:-)=

Skrevet

Embla er snart 10 mnd:)

Og det er klart vi har god tid, er unge ennå. Men det var dette med denne "ønskelista" da:p Hehe...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har hørt at det finnes ja! Vet ikke om det er noe du kan få med engang, eller noe du må vente på...vet heller ikke om det er snakk om pergo. Men det var i alle fall ei her på småtroll som tok kontakt med legen sin og fikk noe for å få EL.

Skrevet

Oi, men da er hun jo liten hehe...men skjønner hva du mener:-)

Mi jente er snart 9mnd...vurderte selv å begynne på nytt nå sanrt, men har bestemt oss for å vente til neste år:-)

Vil at jenta vår ska få litt alene tid med bare oss først...:-)

Dessuten er hun sååå aktiv....hehe

Lykke til med prøvingen iallefall :-)

Skrevet

å så bra da:)

har lyst jeg også men må nok vente et år dessverre

Skrevet

det avr synd tillab. hadde ønsket det hade funket for dere nå. mem vent å se plutselig å sitter spiren snart.

Gratulerer med huslån og ny jobb til gubben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...