mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Ikke det rette forum og legge dette ut på,men må bare få ut litt frustrasjon. Etter en del motgang den siste tiden,så toppet det seg da broren til min kjære samboer døde.Han var en fin mann og som virkelig ønsket å følge gullgutten opp,men nå er han altså død. En månde etter dør en onkel av samboer,selv om det ikke var noen dramatikk i dette,han var en gammel mann og syk,så var det trist for det. Mange ting må ordnes og når får jeg ikke sove om nettene,da begynner virkelig tankene å svirre rundt i hode på meg.Når min elskede samaboer og kjære sønn sover søtt,da setter tankene inn. Heldigvis er min samboer hjemme for tiden,men det varer ikke så lenge nå,så må han begynne å jobbe og da er jeg nødt til å sove om natten,når jeg har sønn som våkner mellom 7 og 8. Vet at der er ingeting å gjøre,men måtte bare få ut litt frustrasjon.Får vel prøve å legge meg igjen. Ha en fin natt da,alle sammen.
LisaColli Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 huff, vet ikke hva jeg skal si jeg, men håper du får det bedre snart! ha en fin natt du også
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Takk for det. Det går nok fremover skal du se.Det er noe som heter det som ikke dreper deg,gjør deg sterkere,så jeg lever i håpet om å bli en enda sterkere dame. Det er bare nå alt føles litt tungt og trist.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Huff, det topper seg etter sånne ting. Mange tanker surrer rundt i hodet, og det kan være vanskelig å innhente seg, spesielt når man har små barn som krever mamman og pappan sin fullt ut. Kan ikke være lett for kjæresten din heller dette. Du blir nok en sterkere dame...motgang gjør sterkere. Pass på deg selv og dine, legg til side alle MÅ-ting og prioriter familie; gå på kafe, bytt på soving, lag romantiske middager, jogg, gå en tur, ligg på gulvet med babyen:)....ja, i det hele tatt, bare sånne kjekke ting som ikke krever så mye. At du er deperimert er en ting, men det kan fort gå over i en depresjon....vi "barselskvinner" har en tendens til å tenke MYE og på veldig mye forskjellig, og vips, så er man nede i kjelleren. Lykke til!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Det er ikke lett for samboer,det er mye verre for ham,for han har allerde mistet sine foreldre veldig tidlig og det var denne broren som tok seg av ham da. VI prøver å finne på kjekke ting og vi er flinke til å støtte hverandre.Gjør det jeg kan for at dagene skal være lette for min kjære,men det er ikke så veldig lett,jeg kan jo ikke ta sorgen fra ham. Ting har jo begynt å bli bedre,men tror det også er derfor at jeg kjenner på at jeg er trett,for nå kan jeg tillate meg med.Heldigvis sover min samober godt,så han kan ta seg av gullgutten. Vi klarer nok dette,måtte bare få ut litt frustrasjon i natt,da tankene begynte å svirre igjen. takk for oppmuntrene ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå