lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 hei ) var det deg jeg snakket med som har termin dagen etter meg? og skal føde på ahus?
rosa og en blå Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 trur ikke det nei.. har termin 19 juli, og skal føde i ålesund
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 da har du termin dagen etter meg, var bare feil stred ;o) og feil person
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2007 sted skulle det stå.
rosa og en blå Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 hehe.. jepp!! kjenne du nåke om at fødselen nærmer seg da? hodet har ikke festet seg enda.. er 2 gangs.. hadde masse rier 27 juni.. og trudde eg skulle føde.. men no kjenne eg ingenting.. trur den kommer 1 august ja.. blæ
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 jordmor mente at hodet var festa nå... jeg har mange kynnere, men de er ikke vonde, magen blir bare hard, litt slitsomt, ganske mange ganger om dagen nå siste dagene. ellers har jeg et slags press/trykk nederst i magen, heller ikke vondt, men ubahagelig. ellers ikke noe tegn nei... har skikkelig lyst å føde nå... synes alt er tungt, er sliten, trøtt, har mye vondt osv. Det er jo litt vanskelig, jeg går liksom å kjenner etter tegn, men jeg er førstegangs, og vet jo egentlig ikke hva jeg venter på, hehe!
rosa og en blå Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 åå.. det er så spennende!! eg har blitt veldig lei nå.. alt er slitsomt. spes når det er så varmt ute i tillegg.. :\ hehe.. selv om eg er 2 gangs så tok eg feil den 27 juni, der eg trudde eg var i fødsel.. (pinlig) so eg vet liksom ikke helt hva som venter meg denne gangen heller.. men er forberedt på å gå over termin.. gjekk 10 dager over sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå