Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Og det er kryss i taket, for jeg har alltid falt i staver over disse små undrene av noen skapninger. Men jeg må innrømme at jeg synes det er deilig å ha to store som er med i det daglige med lille rosa, for hun er høyt og lavt, full av temperament, snill og blid, men bestemt og superaktiv:-) Det er herlig og slitsomt på en gang. Vi kan ikke snu oss bort i 3 sekunder og lage mat, for da er hun garantert oppe på kjøkkenbordet og rydder rent i løpet av de 3 sekundene. Hun tar gjerne kollbøtte ut av sengen og ler samtidig!!! Tøffere enn toget og jeg kjenner at jeg har hjertet i halsen mer enn en gang om dagen:-) Kan det ha noe med alderen min å gjøre mon tro;-) I allefall så er jeg takknemlig for de 3 jeg har og nyter dem. Så får noen andre ta seg av det å få to tette og en badehette;-)) Som noen jeg kjenner som for eksempel har fått 3 stk på 15 mnd!!! Hjelpesmeg........da hadde jeg vel gått i oppløsning tror jeg;-)) Neste epoke får vel rett og slett bli barnebarn - men jeg håper det blir noen år til, om jeg skulle være så heldig å få oppleve det :-))
konvall Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Føler akkurat det samme som deg. Hadde egentlig ikke tenkt på nr tre heller, men fant endelig mannen min etter 6 år som alenemor. Satt stort sett alltid i sofaen min, så jeg måtte finne han på jobben. Han hadde ingen fra før, så vips var vesla her. Det blir med det. Siden jeg har tenåring også, så blir det vel som du sier: barnebarn neste...... skrekk og gru....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Hihi....godt å høre vi er flere da:-)
Superlis Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Jeg er heller ikke babysyk,har nok med turboen her. De er noen herlige små skapninger,men jammen krever de!!! Her er det turbo hele dagen,opp og ned av sofa,løping og klatring.....nei sier som du, er veldig glad jeg har de store til og hjelpe oss!!!
brumlemor Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 men det er eg, skulle so gjerne hatt eit par til, men alderen tilseier at no er det nok. Får kose meg med dei eg har!!
Gummelillan Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Her har det IKKE gått over enda! Dvs, jentebabyer går helt fint. Har jo tre nydelige prinsesser og ser ingen grunn til å toppe den prestasjonen ;-) Men til tross for at lille Leo bare er drøyr 14 mnd synes jeg det er leeenge siden hun var ordentlig baby. Og så hadde det vært veeeeldig kjekkt å prøve det å få en liten barsk gutt også da... Så hver gang jeg ser en guttebaby blir jeg helt mo i knærne og stjeler omtrent hver eneste liten baby som forviller seg innom jobben. Både Gummismannen, sjefen, venninner og familie mener at nok får være nok og at jeg nok får nøye med med en perfekt liten trio. OG jeg er jo egentlig veeeldig enig og fikk omtrent pustebesvær da jeg våknet etter å ha drømt at jeg var gravid med tvillinger.... Men en liten søt guttebaby, ja, jeg hadde nok ikke blitt så veldig lei meg, nei ...;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Hahaha..........her leser jeg tydelig mellom linjene om hun som vips ble gravid - her er det kun snakk om tid Gummis;-))
Trollmora Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Vel Gummis, se hva jeg fant i en bok om drømmetyding: "Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Baby/Barn: Dette kan være en ønskeoppfyllende drøm. Vurder drømmen nøye og se på de andre symbolene. Gråtende barn kan bety dårlig helse eller en mindre skuffelse i ditt følelsesliv. Et oppvakt og rent barn kan bety et vidunderlig kjærlighetsforhold. Å drømme om et barn kan også si noe om deg selv, det kan utgjøre en barnslig side av din personlighet eller si noe om ditt følelsesliv. I tillegg kan et lite barn symbolisere kreativitet eller nye ideer. Drømmer du om tvillinger vil enten gledene eller problemene bli dobbelt så store. Det kan også hende du gjentar deg selv for mye." Så - hva velger du? )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2007 .....fniiiiiiiiiiiiis.........;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå