-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 er vel sikkert bare fargen som er forskjellen=) vi skal ha mørkt, da det ser best ut på vognen vi har tenkt å kjøpe=)
prins 07, prins 10 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Har ingen erfaring annet enn at hvite klær og sånn ser ut til å tiltrekke seg mer insekter, men poenget er jo at de ikke skal komme inn gjennom nettinga, og da er vel begge like bra.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Den mørke vil jeg tro gir mer skygge for sola i tillegg! :-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 vi har mørkeblå den fungerte bra på storebror.. men jeg kan si litt om erfaringen: Den tiltrekker seg ikke mer insekter,noe jeg vil tro en hvit ville gjort.. og den gir litt mer skygge enn en hvit. Men... Den gjør at det blir temmelig varmt i vogna. Myggnettingene er temmelig tette..jeg vet ikke om det er forskjell om den er hvit eller mørk,men det ble fryktelig varmt til tider i vogna her ihvertfall. Så vi hadde den litt på gløtt nederst så det skulle komme inn frisk luft.
Årèa3Høygravid! Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 svart siden vogna er mørk og lys grå her...
*smula* Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg hadde egentlig lyst på hvitt jeg. Men Simo produserer ikke hvite lengre, så da ble det svart på oss. Fungerer helt sikkert bra
Raych Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Tror ikke det er noen forskjell på dem bortsett fra fargen. Kanskje det blir litt varmere inne i vogna med mørk farge? Jeg ville tatt den fargen som passer til vogna jeg. Vi har mørkegrå vogn og mørkegrått myggnett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå