Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Isåfall.. HVA heter sangen de spiller i begravelsen?? Når de går ut med han osv... GRINER SOM BARE DET NÅ!!! hehe
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Har sett den, men husker ikke hva sangen heter. Hjalp det eller? Hehehe... Trist film da...
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Hehe.. Veldig Sett den tusen ganger.. Griner hver gang jeg ser den røde bilen kommer oppover veien...*SNUFS*
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Fant ut det! Shine your light heter den... Husket det når jeg nynna på sangen.. han synger jo det på refrenget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå