Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Ååh! Glede !! blitt hekta jeg ja *mimre om gamle dager da det stod sånne kronespill på butikken*
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hekta sier du??? pokker.. hehe:P Var gøy med lyd, ja... ekstra morsomt å vinne
temi & keli Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Åffår er dere så gode på finsk, a? *skjønner jo mindre*
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 bare trykk på den første tingen av de tre (eller en av de andre da ) også spiller du med å trykke på piltasten som peker til venstre.. når spillet er slutt, trykker du bare på det som blinker, så er du i gang igjen=)
pusita Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Vet dere hva som er ekstra morsomt?? De ekte maskinene står blant annet i Chile... Med masse gamle kronestykker i...
SokkeLaila Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 ..hmm.. nå er jeg litt usikker på om jeg skal være glad eller trist! Glad fordi jeg satt ny 'pers' på spillet med 37 mk! ..eller trist av det faktum at jeg sitter oppe midt på natten og spiller et virituelt kronespill på finsk?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå