Gå til innhold

Lei av å være kvalm.....................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei at jeg spyr....:)

Nå er jeg 30 + 5 og håper jeg kan få en uke eller to uten å kjenne på maten oppe i halsen med en gang jeg blir litt sliten. Kan ikke sitte på bil, men må kjøre selv, da går det bedre.

Hvis jeg skal gå sånn i 10 uker til blir jeg sprø. Er nok litt ekstra sliten i varmen i dag, siden det er 25-30 grader her, men allikevel blir jeg nok sprø. Stakkars lillegull som kommer ut til en mor som er sprø..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg........denna kvalmen er heeeeelt pyton, spesielt nå som det er sol og varmt i tillegg!!!!!

Jeg er i uke 38 nå, og den siste uka har vært ille...........konstant kvalm heeeeele tiden........!!!!!!!!!!!!!

Har jo igjen "bare" 22 dager til termin nå da.......men det er lenge nok det hvis en skal være i så ekkel form hver dag!!!!!!!!!!

Håper du slipper og gå slik over lengre tid..............

Skrevet

Må si jeg og føler med deg... jeg er i uke 31 og er fortsatt kvalm hele døgnet. noe jeg har vært siden romjulen, men jeg har ikke kastet opp så mye, er liksom bare sen konstante kvalmen. + at nå har jeg begynt å streve med halsbrann, det er grusomt. Jeg er så lei så lei, og det går utover alle rundt meg.

jeg har ikke klart å glede meg skikkelig over at jeg har en liten gutt i magen, for plagene overskygger alt. Hver dag er en prøvelse både for meg og samboer.

Jeg skulle ønske jeg kunne få noen gode dager i sommer, men jeg tviler på det. Men men det nærmer seg iallfall termin sakte men sikkert.

ønsker deg lykke til..

Skrevet

Tusen takk begge to. Måtte bare køye igår kveld, da kroppen sier stopp. Varme og kvalme er ingen god kombinasjon. Litt bedre form i dag da, men må ta mine pustepauser.

Skrevet

Signerer og sender en trøsteklem. Skikkelig utrivelig å være dårlig så lenge! Tenkte på det før i dag, at siden jeg begynte å spy rundt uke 6 så har det gått max 14 dager mellom hver gang jeg har kastet opp. Nesten så jeg ikke husker hvordan det er å være u-kvalm og fin :P

Masse lykke til de neste ukene, så får vi håpe at det mest er varmen som gjør at flere av oss ser ut til å være litt ekstra dårlige om dagen...

Skrevet

Blir helt gal også. Er i uke 38, 21 dager igjen til termin. 25-30 grader og kvalm og hodepine og trett, utrolig trett. I dag har jeg sovet hele dagen. Nå er klokken seks og jeg våger ikke sove mer i tilfelle jeg ikke får sove i natt. Lengter etter hodeputen igjen. Mannen er på jobb og min herlige 2 åring er på ferie med besteforeldra. Savner han så, men hadde ikke vært i stand til å ta meg av han alikevel. I tillegg kommer bl så dette er ikke noe godt. Håper på 10 minus grader snart!!!!!!!

Skrevet

Jeg er stort sett bare kvam, siden jeg tar tabletter for å beholde maten. Har gått på afipran siden mars, og prøver jeg en dag uten, kaster jeg opp med en gang. Greier meg med en tablett daglig da heldigvis.

Lykke til alle dere andre som også er kvalme og slitne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...