Piri Skrevet 6. juli 2007 #26 Skrevet 6. juli 2007 Den der på 115 kan kanskje være en mann? Jeg synes faktisk det høres verre ut å være så høy og under 60 kg! Jeg er 168 og veide 47 kg. Jeg så ikke ut i måneskinn og kunne sikkert skremt fanden på flatmark, så utarma som jeg så ut. Men det værste var nok kommentarene jeg fikk fra andre. De som hadde noen kilo for mye, bedyret for meg hvor tynn og pen jeg var. Mens andre bedrevitere ville stappe i meg kaker og feit mat når jeg var på besøk. Mange spurte om jeg var sjuk og ryktene gikk om at mannen min mishandla meg og at jeg led av depresjoner og anorexia. Nei, takke meg til 168 og 63 kg, slik jeg er nå. Jeg klasker til valken og sier: SJÅ KOR Æ TRIVES!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #27 Skrevet 6. juli 2007 Det kan jo tenkes at 115 kg ikke er så ille som dere tror. Husk at muskler veier mere en flesk. Så ei på 90 kg kan se feitere ut en ei på 115 hvis kroppen har mere muskelmasse! Så fortsett og klaske valken, kanskje det er trimmen som skal til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå