#elsker jenta mi# Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 er det noen som har den elektriske brystpumpen fra avent??? er dere fornøyd med den? tusen takk for svar:)
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har den, men føler den suger så dårlig, så jeg er gått over til å pumpe manuellt (fulgte håndtak til å pumpe med i pakken med den elektriske pumpa) har du kjøpt den? hvis ikke ville jeg heller brukt pengene mine på ei pumpe fra medela...
#elsker jenta mi# Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 nei jeg har ikke kjøpt den enda... er medela mye bedre??? trenger å få opp melke økninga:)
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 jeg synes det.. er skikkelig skuffa over avent sin.. noen er jo veldig fornøyd med den, men brukte medela sin på sykehuset, og den var utrolig bra!! flere av mine venninner skryter også masse av den..
#elsker jenta mi# Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 oki for ser den til medela er på tilbud til 834 kr.... å den til avent kunne jeg låne...... er så usikker... trenger en som tar mye ut av puppen... for jenta mi gidder ikke jobbe med puppen..
Go`mamma`n... Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har Medela sin, og er kjempe fornøyd. Men jeg har ikke prøvd noen andre heller......Den suger bra.Jeg kjøpte min i januar, og betalte da 1499,- Surt!
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 hvor er den på tilbud hen?? må få meg den pumpa.....
#elsker jenta mi# Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2007 den er på tilbud https://www.net-apotek.no/site/shop/products/view.html?p=30780
Go`mamma`n... Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Det reklameres for den her på DIB.På høyre sia her, som det er så mye reklame
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 har blokkert for reklame jeg, så ser ikke reklamene på siden her.. )
#elsker jenta mi# Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2007 dere som har medela sin er dere fornøyd da?? kansje jeg må bestille en sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå