Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er faktisk noenlunde seriøs her... Har lyst til å gå ned i vekt men føler jeg trenger et spark i ræva for å komme igang! Kanskje vi kunne føre logg sammen, du kvinne der ute med samme problem?? På den måten er det kanskje lettere å holde seg på matta (unna kjøleskapet), når man vet at man må fortelle den andre hva man har spist. ;D
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jaaaaaa :-) Begynne på mandag?
Eat sardines and die Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror ikke det holder med noenlunde seriøs du........................................og hvem skulle vite hvem som er hvem siden en eventuell påmelder sikkert også vil være anonym. Velkommen til AS,- anonyme slankere...............hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Hehe... Ja, det skal klubben hete! AS a/s. ;D kan godt begynne på mandag ja!
Eat sardines and die Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Det er ikke et valg. Alle som noengang har slanket seg vet at alle slankekurer begynner på mandag og slutter på tirsdag med et stort etegilde. Sånn har det vært siden tidenes morgen og dere har å følge tradisjon.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jojo. Jeg er faktisk motstander av slankekurer. Jeg har lyst til å få en ny livsstil, rett og slett. Jeg vil legge om kostholdet og spise fornuftig (men godt!) resten av livet! Men jeg skal gi meg selv lov til å skeie ut en dag i uka. ;D Og så vil jeg begynne å trene.. Gjorde det før men det har dabbet skikkelig av nå... HI
Cat.68 Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Phø!! Snakk for deg selv. Jeg har holdt på i 3 uker nå og har gått ned 4 kilo. Mår toppers og har ingen planer om å gi meg før jeg når målet. Dessuten begynte jeg på en Tirsdag. SÅ DET SÅ!!!! ;o))
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Vet det! Ville bare vite hvordan du har gått ned 4 kg...
Cat.68 Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Jeg går på ketolysekuren og det går ut på å ikke spise mer en 15-20 karbohydrater per dag. jeg spiser ikke brød,pasta,ris, eller poteter. Ingen grønnsaker som vokser under jorda og den eneste frukt som er tillat er avocado,jorbær og bringebær. Du kommer i noe som heter ketolyse med denne dietten og det gjør at man begynner å forbrenne fett isteden for muskler. Dette er bare en kur og man holder på til man når målet sitt. For å beholde vekten må man legg om livsstilen og når man er ferdig går man over på Atkins fase 3 eller fedon Lindbergs Gi metode og fulger den resten av livet. Jeg spiser nå mye fet mat egentlig, egg, omeletter kjøtt og fisk i store mengder. Når man går over på et mer normalt kosthold oker man med ca 5 karbohydrater hver14 dag til man nådd ca normalt inntak som jeg ikke husker i hodet akkurat nå. da må man derimot snu og være forsiktig med fett inntaket siden fett og karboholdig mat ikke går gott sammen og man kan begynne å legge på seg igjen. For mer info kan du se her; www.lavkarbo.no
Cat.68 Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Trener moderat da man ikke tenger intensiv trening under dette opplegget. Du må trene mer aktivt da du nådd målet og øker på med karbohydrater igjen.
Eat sardines and die Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Ja ja....................fint du har funnet noe som virker for deg og jeg håper du når målet ditt om ikke annet for å bevise at det funker. Jeg er jo av en annen oppfatning vettu.....................
Cat.68 Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Vet det ;o) men til og med legen gir sitt samtykke til denne metoden, og 4 kilo på 3 uker mener jeg beviser at dette fungerer..
M by M Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 Godt tips for å droppe godis: Ikke ha noe i huset. Men kjøp masse frukt som du skjærer i biter og legg på et fat. Da spiser du det garantert også stopper du godtesuget :-) Også dropp brus og drikk vann i stedet og ta omega 3 hver dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå