Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Han nekter på at han bruker stoff, tatt han en gang før, og fant det igjen i dag. Jeg elsker han og sønnen oglurer på om det er for mye å gi opp. Ellers er alt topp, snill og god. Og sønnen hans er suveren. Hjelpe meg. Vet at alt er opp til meg nå. Måtte bare få det ut.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 hei.. er det snakk om sterke stoffer?? og store mengder??? hvis han fungerer normalt og det bare er snakk om en "fyrings i ny og ne" går det vel ann å sile den gjennom fingrene, så lenge det ikke skjer i påsyn av unger osv???
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 ble ikke ferdi med å skrive jeg.. *ler* for da går det jo kanskje ann å få det nedtrappet og bort sånn sakte men sikkert.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 hvorfor skriver du dette på kranglesiden egentlig?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Sikkert for å få være anonym. Hvilket stoff bruker han da?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg skriver her for å være anonym. Og vet ikke hvor ellers jeg kan skrive det. Det er snakk om speed, og bruk opptil flere ganger pr uke. Vet jeg bare burde pakke tingene mine å dra. Og drite i alle turene vi skal på i sommer.....burde ikke være lov å elske og hate samtidig.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Æsj og Uff. Snakk med han! Snakk snakk snakk er ikke annet å gjøre
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Men en ting..om han er på Speed..vet ikke helt hva det er men hadde jeg vært deg.. hadde jeg sagt ifra og reist. Han har IKKE lov å ha guttungen sin om han er på stoff, for å være ærlig med deg: Si ifra til mammaen at han er det. kanskje han DA får opp øynene?? Om noen nekter han retten til å ha sønnen fordi han selv skal dope seg på et eller annet vis. Du gjør INGEN noen tjeneste ved å se han driver av,og akseptere det/ikke gjøre noe med det. Vet ikke om han har fullt ansvar for sønnen eller bare innimellom, men dette er ikke lov! Herregud jente,tenk på sønnen hans! OG TENK PÅ DEG SELV! Han er VOKSEN. DU er voksen. Sønnen er bare et barn....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 min ex var "hobby" doper i mange år,plutselig var han avhenig.. ble voldelig mot meg og barna.. kom deg bort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå