Gå til innhold

Fettsuging!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg dritt lei denne magen, som bare eser ut hver dag, og blir aldri tynnere... Jaja, jeg er ikke motivert til slanking, og ikke har jeg tid til trening, og mat er jeg glad i, men dog spiser jeg normalt og sundt, og beveger meg mye daglig med husarbaid, og alene med to barn...

Sit ups hjelper jo IKKE med pølsemagen her da...

Vurderer å ta opp et forbrukslån, har surfet litt på nett, og det ser ut til at det er vanligere enn jeg trodde med bukopperasjon eller fettsuging. Noen med erfaring, som kan råde meg til eller fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på å få bukplastikk operasjon. hvis u er velig plaget og har mye heng kan du jo be legen din sende en henvisning til en eller annen klinikk og få deg vurert. kanskje du får innvilget dekket bukplastikk, med fettsuging.

Skrevet

Bukplastikk får man utført om man har løs HUD på magen, som ikke kan trenes vekk. Har man løs hud så hjelper det ikke om man tar hundre millioner sit-ups, for huden vil alltid dekke six-packen uansett.

Er man bare "kvapsete" og slapp i fisken liksom, er det fettsuging som er tingen. Det vil si, trening er jo absolutt det beste for å få vekk fettet, men hvis man skal gå så langt som å operere, er det fettsuging.

Jeg skal forøvrig ta bukplastikk i august nettopp fordi jeg har løs hud på magen som ikke forsvinner med mindre jeg får det skåret bort.

Skrevet

Er det noen BMI-grense for det, må man være veldig overvektig da, eller bare plaget med magen? Er ikke det år med ventetid også?

Jeg kan ikke vente evig............. ;)

Skrevet

Du monajenten, det ser ut til at det blir Moxness klinikken på meg istedenfor colloseum. kanskje jeg da blir operert allerede i spetember ;o))

Skrevet

Man bør ikke være overvektig. Jeg har en BMI på 21,3 mener jeg det var.

Skrevet

Oi oi oi rett etter meg det:-D Ikke lenge til i det hele tatt, nærmer seg med stormskritt. Spennende, lykke til:)

Skrevet

Får dere dekt dette? Hvor lang tid tok det fra første konsultasjon, til dere har fått dato?

Skrevet

Du bør ha en så normal Bmi som mulig. jo slankere du er jo bere blir jo resultatet. Trur og de fleste operere med en bmi mellom 27-29.

Er ikke alle klinikker som har så veldig lang ventetid. Jeg snakket med moxness klinikken idag og hvis alt går i orden med henvisning og vekten min , har jeg operasjon i september allerede.

Skrevet

Er mest fett her, men stor mage, så huden blir vel løs etterpå... blir vel best med fettsuging da... ikke bukplastik. Jeg har forreste BMI på 27, dvs overvektig, men ikke fedme...

Skrevet

Jeg får det dekket. Sendte henvisning 20. april og hadde svar i posten innen to uker med operasjonsdato som er 30. august. Så rett over fire mnd. for min del.

Skrevet

Jeg får mest sannsynlig dekket dette. men skal muligens på konsultasjon om 1,5 uke. Hvis kirurgen hadde tid. Ellers får jeg konsultasjon i august. legesekreterern mente jeg kunne få operasjon første uken i september.

Skrevet

Jeg har tatt bukplastikk selv, og jeg har en god venninne som har tatt det. De anbefaller ikke BMI over 26-28. MEN venninna mi er 170 cm og veier 115 kg. Hun fikk dekket bukplastikk, men fikk ikke fettsuging. Dvs de fjernet henget og overflødig hud.

Jeg hadde BMI på 28 og fikk dekket full bukplastikk. sammensying av muskler, fettsuging og fjerning av overflødig hud.

Om du har lite fett på magen, men henget plager deg kan du få dekket stramming av huden. Mulig det kan holde for deg.

Skrevet

Får du dekt du, eller betaler selv? I tilfellle til hvilken pris? Ser endel på 20.000, men med både fettsug og bukplastik er det rundt 34.000 ser jeg...

sukk

Skrevet

Dem vil godta bmi på 27. Få deg en henvisning og hør hva de sier. Jeg trur det beste er en full bukplastikk med fettsuging ved overvekt. Men var kalr over at ikek alle klinikker eller kirurger gjennomfør fettsuging i samme operasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...