OsloMor Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Milde moses, tror kanskje jeg holder meg til de gode gammeldagse knipeøvelsene ja:-0 http://msn.herogna.no/nyheter/kjendis/article130511.ece
Nit@™ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Herlighet.. Gidder dem ikke trene eller? Det er jo bare å kniiiiipe noen ganger om dagen, blir så bra så:-)
Dotten Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Uten å ha lest linken din, så vet jeg at det er "vanlig" å stramme vagina. Ei venninne av meg gjorde dette, da hun var for slapp.. he, he, og mistet mye av gleden ved sex... Og sikkert litt for mannen også da... Jeg slipper i hvert fall å tenke på dette, da jeg har hatt ks...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 "Men alle kvinner som har født barn vet hva jeg snakker om når jeg sier at jeg ikke føler meg like stram som før, uttaler Jordan" Øh...så hun vet hvordan SAMTLIGE kvinner som har født (vaginalt) har det i underlivet...jasså...
selfangerkjerringa Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har ikke det problemet jeg. Magehuden derimot, DEN henger og slenger... kutte litt der, og sexlivet mitt ville nok blitt litt bedre... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå