Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Planene vi hadde ble avlyst, så nå trenger vi tips til annet å finne på =) Junior er 8 mnd forresten..
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg skal på spa i Sverige - heng deg på så kan novemberbebisene våre leke sammen:):)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Ååååhhh det hadde ikke vært vondt =)
Nit@™ Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 I morgen skal jeg ut i streik! Minsten skal i bhg, mellomsten på sfo, og resten av dagen er jeg i streik! Vet ikke helt om jeg gidder å lage plakater enda da men... )
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Imorgen skal jeg levere sønnen min på bhg.. jobbe fra åtte til halv fire.. reise til hytta til mamman min og være der til søndag. Ellers ikke noe spesielt..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2007 Hytte-tur hørtes koselig ut =) God tur!
silhah og emilie Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 tror jeg og min november jente slenger oss med på spa hehe det hørtes deilig ut det:p skal vel en tur i banken og shoppe litt med bestevenninen min tenker jeg:)
Hidjey Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Vi reiser på ferie! Så jeg tipper jeg skal sprengpakke litt tidlig på dagen ja..
Northernlights Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 I morra skal vi til North Carolina ZOO.Gleder oss! Men dit kommer neppe du,da ;o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2007 Det hørtes ille morsomt ut! Men spørs om jeg dukker opp der ja.. Hehe =) God tur =)
Northernlights Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 Ok!! Bra vi blir flere =) Koselig det ;o)
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Hihi;) En snartur over dammen før min kjære kommer hjem lørdag formiddag, iiiiingen problem, det;)
Northernlights Skrevet 5. juli 2007 #18 Skrevet 5. juli 2007 http://www.nczoo.org/animalfinder/animalfinder_all.cfm liste over dyrene. Koster ti dollar. Ta med mat ;o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 Jeg skal ikke gjøre noe som helst, hehe.. Nei, tar det litt som det kommer.. men om jeg orker så skal jeg dra og kjøpe meg noen nye klær.
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Oi steike, det var ikke lite dyr heller da!!!!!!! I'M COMING!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå