♥pilutta♥ Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg leser stadig at mange sliter med å få i de små tran, og ville bare komme med et tips:-) Vi slet veldig med å få i lillegutt tran, han klarte rett og slett ikke å svelge den. Det var tran overalt..hehe.. Jeg begynte å gi han D-vitamin dråper i stedet, men synes det var dumt for da fikk han ikke de viktige fettsyrene. Jeg kom tilslutt over noe som heter mum-omega. Det er små kapsler med alle de essensielle fettsyrene våre små trenger for å ha de mest optimale forhold for utviklingen av bl.annet hjernen og synet. Du bare vrir av tuppen på kapselen, og presser innholdet inn i munnen til den lille. Det er max 1 ml, og det har ikke vært noe problemer her i gården. En ulempe er prisen.. det koster 250 kr for 30 ampuller.. men med tanke på hvor viktig det er for de små å få i seg fettsyrene synes jeg ihvertfall at det er verdt pengene!
MartinFelipe07 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Var litt dyrt spørr du meg,men som du sier så er det jo viktig. Har også hørt at det er enklere og gi Kaptein Sabeltann tran... Man kan også prøve å gi de via en silikon mellomlegg.. hørt noen får det i de raskere og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå